ZkedaR Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Nå har det begynt vet du! Syntes mitt In-Win IW-S506 Grey var for stygt til og kalles ett kabinett... http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/105216.jpg Stakk ned till glassmester'n og kjøpte litt plexi (Acryl 35x35) og skal "høgge" høl i morra, og så skal det lakkes... kabinettet skal muligens modifiseres for VANNKJØLING Det hadde blitt fett! Men så videre... Nå har jeg ei 120mm Enermax i sia som skal bli flytta til front, se nede foran på kab... ved vifte inntaket... litt opp så ser du att det er en bit som casebadge'n sitter i... den og opp til det mørkegrå skal ut og byttes ut med svart stoff(støvfilter)... Noen som har noen anbefalinger på farger? tenkte på Alu-felg lakk på det lyse og blå metallic på det mørke, pluss så klart Kald Katode i sia!!! Og blå LEDs så klart :razz: Trur det blir kjekt å ha noe litt moro å finne på! _________________ Athlon XP 1,4ghz @ 1,6ghz Zalman cnps 5005-cu Asus A7V-266 256MB TwinMos PC2100 Asus GeForce 2 Pro :smile: HD: 1x40gb 1x 45gb Win 2k Pro <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-03-08 22:27 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-03-08 22:27 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har samma toweret selv, og skjønner for så vidt ikke hva alle andre har i mot det :> Skal bygge vannkjøling i det, i tillegg til litt diverse modding.. men, ikke spør om tips til hvordan modde :smile: Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Har dessverre litt imot det selv, litt for lite, for liten PSU (Har ikke råd til ny for tia) og litt sugen luftgjennomstrømning... puh...! Bah! :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Størrelsen er jo så som så, dumt av deg å kjøpe miditower hvis du egentlig ville ha fulltower :wink: Jeg har 300W psu i min, det er jo ikke så verst for å være standard psu det, synes i alle fall jeg.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Var i øyeblikket jeg kjøpte maskina det eneste jeg hadde råd til, når jeg ville ha så bra som mulig hardware for mine 12500-,... Lenke til kommentar
seric Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har sett litt for mye på mods på Virtual-Hideout, så jeg har fallt for fargekombinasjonen Blågrå kasse og svarte Bays Men jeg tror det kan bli tøft. Kom frem til at jeg trenger maling/lakk til 52m², noe som virker litt sinnsykt egentlig... Lenke til kommentar
Noty Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 seric skal du male stua?? :smile: Lenke til kommentar
seric Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 well... tok visst kraftig feil der Matte er virkelig ikke min sterke side... gah... er vel mer noe som 0.52kvadrat jeg skal ha Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Nå er hølet høgga og 120mm flytta til front, skal sette i plexi i morra... har bestilt Kald Katrode, Blå Thumbscrews, viftegriller, Everglide Giganta og runde sølv ATA og floppy kabler ... Må bare bli rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå