Spillredaksjonen Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Anmeldelse: Dorfromantik Eit behageleg avbrekk frå dagens mas og jag. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Kombucha Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Likte spillet godt, selv om jeg kjenner godt igjen følelsen av økende trykk og at man fort begynner å stresse og nærmest blir sendt i en analysis-paralysis loop når brikkene begynner å bli mangelvare. . Har personlig vanskelig for å forstå hva artikkelforfatteren ville vært tilfredsstilt med. Kan man kalle det for kritikk når man ikke vet spesifikt hva man vil eller klarer å komme med forslag? Det er ikke et zen-spill selv om det i begynnelsen kan fremstå som slikt. Det er heller et konkurransespill med et klart mål og en spillerscoretabell, hvilket for så vidt gjenspeiler forfatterens forventninger om mål (igjen Creative mode for chillingslystne er der). Det er randomiseringen av brikkene som kan fremstå som urettferdig, men er for min del det nødvendige kaotiske elementet da man har ubegrenset med tid; ref. til kabalspill og for så vidt Carcasonne (?). Tar man fram f.eks. tetris da kan brikkene der fremstå som forhåndsplanlagte av spillet, ja vel men hva er konkurranseelementet da; jo det er hastighet som stadig øker og til slutt utfordrer spillerens evner. Så poenget er at zen ikke kan ha et mål, hehe. Og zen i spillet er bare et skinn, selv om det gir en ekstremt behagelig stemning. Men husk at mål i spill er ekvivalent med utfordring. Og den kan ta ulike former. Og det er den som er en smakssak. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Spiller begge Subnautica spillene om igjen noe som er meget avslappende og fint ikke noe dreping eller annen dritt. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Tåka skrev: Spiller begge Subnautica spillene om igjen noe som er meget avslappende og fint ikke noe dreping eller annen dritt. Jeg regner med at du spøker nå, men blir litt usikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå