Spillredaksjonen Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Herlige Prey er gratis den neste uken Epic Games Store gir også bort Jotun og Redout. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Enig i at dette er et herlig spill.. Jeg kjøpte deg ironisk nok ikke mange ukene før det ble gratis for første gang på Epic men det var ganske grei pris da det var salg på steam. Uansett veldig gøy spill om du liker Arkane Studios sine spill.. Liker at områdene er så vertikale at du finner mye rart om du leter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 Et av de beste sci-fi horror spill noensinne, kan ikke anbefale dette spillet høyt nok. Minner om en blanding av Half-Life 2, System Shock 2 og Bioshock, dog med langt mer moderne grafikk, inkludert glimrende visuelt design. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mai 2022 Del Skrevet 13. mai 2022 De har gitt bort dette spillet før. I transaksjonsloggen min står det at jeg hentet det 12/25/2021. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 De gir bort spill som nesten alle har fra før av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå