Gå til innhold

En ubehagelig opplevelse


Gjest Slettet-7QKwQIfm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-7QKwQIfm

Vi er på Rodos og bor på en av de dyreste/fineste hotellene.

Selv om vi gjør det, handler vi forfriskninger (vann, øl, etc.), lunsj og middag på lokale marked og restauranter for å støtte det lokale næringsliv.

Vi dro på en lokal bar, like i nærheten, som vi alltid gjør, istedenfor baren på hotellet. Der snakket jeg en del med eier av baren. Han er 80 år og drevet denne i 40 år. Og hatt gode samtaler.

Min samboer har fobier mot insekter, og la selvfølgelig merke til en kakerlakk, vi sitter på uteservering.

Eieren ser at sambo reagerer, så sier jeg at hun er redd insekter, og at det går fint.

Eieren reiser seg fra stolen og spør om hun ser en slange, etterfulgt av om hun er like redd min slange når vi koser oss på hotellet, og peker i retning av vårt hotell.

Vi sitter der som spørsmålstegn begge to, og sier ingen ting.

Deretter ser han på min samboer og sier først på engelsk "om du ikke skjønner hva jeg sier, så betyr det å" ""KNULLE, "KNULLE"", som de sier i Sverige. Men du knuller din venn som det insekter der" og peker på kakerlakken.

Jeg må le litt, men er fortsatt litt i sjokk. Han er gammel, stakkars, og han misforsto sikkert hele situasjonen. Men likevel... 

Samtidig føler jeg for å gi han en real omgang juling fordi han var så respektløs mot min samboer, men gjør selvfølgelig ikke det.

Resten av oppholdet blir jeg å bruke kun på hotellet, alt fra mat til forfriskninger.

Måtte bare få det ut :p

Endret av Slettet-7QKwQIfm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...