robcap Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Kan noen svare?Kan cpu vifta suge luft gjennom kjøleren istedenfor å blåse igjennom?og hva bør min AMD-T bird ligge i temperatur Lenke til kommentar
Toset Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: On 2002-03-08 22:24, robcap skrev:Kan noen svare?Kan cpu vifta suge luft gjennom kjøleren istedenfor å blåse igjennom?og hva bør min AMD-T bird ligge i temperatur Det hadde vært en ide å gi oss MHz'en på den T-birden... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Den kan suge luft gjennom kjøleren, men med de fleste kjølerne i dag vil dette resultere i høyere temp. Alpha er et unntak. T-birden din har det godt hvis den ligger under 50 grader. Kanskje opp mot 60 også. Lenke til kommentar
robcap Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg har en t-bird 1,4Ghz 266FSB kjøleren er en Swiftech mcxc 370b.Temperaturen ligger mellom 45 til 52grader Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg ligger 27-29 grader idle temp, og 43 på full load. Prosessoren bør ligge under 60 grader på full load, kommer den over dette begyner den å gjøre feil selv om den skal kunne takle opp til 90 grader før den takker for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå