Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ny "forskning": Sinna? Glem jogging, boksing og den slags svetterier! Ro bare ned, trekk pusten, mediter, tell til ti, eller hva med et lite "serenity now"?

 

Seinfeld (muligens beste humor-serie som er laget) havnet naturligvis også i woke-kikkerten. Her parerer Jerry himself fin-fint:

 

La også merke til at en annen Seinfeld-snutt fra tidligere i tråden ikke lenger er tilgjengelig, så da klasker vi inn en ny av den også i samme slengen!

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Venstre vraker forslag om religionskritikk i Grunnloven

Venstre, kjent som forsvarer av ytringsfrihet, varsler at de vil stemme ned sitt eget forslag om å styrke retten til religionskritikk i Grunnloven.

Artikkelen fikk meg til å tenke på en sketsj som David Wood og Nabeel Qureshi laget for en del år siden. Fant den ikke på youtube, men fant den på en arkiv-side:

Islamophobophobia: Politically Correct Persecution

Edit: Når jeg søkte på tittelen som stod på arkiv-siden fant jeg videoen hos en bruker som tydeligvis har lagret en egen kopi av den:

 

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Hvorfor er tråden flyttet ut av Humor-seksjonen? Den ble laget der, og har ligget der i ca 2 år, men ble akkurat nå, like etter at jeg postet en video som er religionskritisk til dobbeltmoral, hykleri og Islam. Da ble den flyttet til "oppslagstavlen" (eller "rote-kroken") hvor ting typisk drukner uten oppmerksomhet og blir vanskeligere å få øye på.

Det samme skjedde med tråden Trans (les gjerne i den). Den ble etter ganske kort tid stengt med den latterlige "begrunnelsen": Utspilt sin rolle.

For en vits (som forsåvidt passer godt i denne tråden). Spørsmål 2 blir vel.. Når stenges denne tråden?

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 18.5.2024 at 9:30 PM, Fustasjeopphengsforkobling said:

Hvorfor er tråden flyttet ut av Humor-seksjonen? Den ble laget der, og har ligget der i ca 2 år, men ble akkurat nå, like etter at jeg postet en video som er religionskritisk til dobbeltmoral, hykleri og Islam. Da ble den flyttet til "oppslagstavlen" (eller "rote-kroken") hvor ting typisk drukner uten oppmerksomhet og blir vanskeligere å få øye på.

Det samme skjedde med tråden Trans (les gjerne i den). Den ble etter ganske kort tid stengt med den latterlige "begrunnelsen": Utspilt sin rolle.

For en vits (som forsåvidt passer godt i denne tråden). Spørsmål 2 blir vel.. Når stenges denne tråden?

Da har vel gavekort besluttet at det er politikk, dog mørk humor samtidig. Det hadde vært veldig spesielt om den ble stengt, når han har plassert den der han syns den passer best. 
Apropos videoen, jeg fikk en koran i fjor fra en muslim-bod i Oslo, og absolutt alle sitatene stemmer ordrett med denne boken, og noe var til og med tonet ned, da det handlet om vold. 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Snikpellik skrev (31 minutter siden):

Mener du dette er problematisk eller ikke problematisk? I så fall - hvorfor problematisk? 

Dette er ingen diskusjonstråd (som nevnt flere ganger her i tråden). Start en ny tråd om du vil diskutere. Eller diskuter i noen av de som allerede eksisterer (en finner du lenket til i innlegget du siterer). Hensikten med denne tråde er å poste humor, og  videre at humoren ikke drukner i diskusjonsinnlegg. Den ble opprettet i humor-seksjonen nettopp av denne grunn, men flyttet (uten mitt/trådstarters samtykke eller engang å ha blitt informert om det) vekk derfra av andre enn meg. Så post alt du finner humoristisk, mer spesifikt "ulovlig" eller politisk ukorrekt humor.

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sovna skrev (6 timer siden):

Jeg veit da faen om jeg tør å åpne kjeften utendørs lenger..😱

🤣🤣

 

Fustasjeopphengsforkobling skrev (2 minutter siden):

Ja, tenk om noen sa sportsmann, kameramann eller kakemann. Det gjelder å få rettet ut tunga på folk etter språkpolitiets korrekte kutyme.

Er så hysterisk at det er til å le av.

Hvorfor grine når man kan le, hehe :ph34r:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

20240622_170848.thumb.jpg.1366d3633074bf26533d650446b6c6ec.jpg

*Aktiverer progressiv-protokoll* *Juster hykleri-toleranse til 10* ABCDLHBTQRST.... 1+1=3. 
Kjønn er bare i hodet, Kjønn er bare i hodet, Kjønn er bare i hodet, Kjønn er bare i hodet. 
Mangfold er en styrke, med mindre det er i Afrika. [[[Overse Afrika]]]
Å ikke få drepe barnet mitt er undertrykkelse, som om vi bor i 'The Handmaids Tale'. 🧕
Kvinner kan gjøre alt menn kan, og menn er farlige & ubrukelige. 🐻
20-årene skal brukes til tøseri, og livets sentrum er karrière. 🤑
Slave-handel startet på 1600-tallet når hvite gjorde det 🤡

Endret av Nasjonalisten
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...