Gå til innhold

P900 telefonlisteproblemer

MaxCPU

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått med P900 og er foreløpig meget fornøyd!

Alt er imidlertid ikke like greit. Har fått til synkronisering, men

telefonen har ikke mottatt telefonnumrene som står under kategorien 'Andre'

fra Outlook. Kun 'Privat', 'Mobiltelefon', 'Faks' osv... Husker tidligere at

jeg har 'lært' synkroniseringsprogramvaren hva som skal være hva, men finner

ingen blir mulighet nå dessverre.

Hvordan skal jeg få med meg alle numrene mine? Vil helst unngå den tungvinte

metoden å gjøre om 'Andre' til 'Privat'. Ved innkommende meldinger og anrop skjønner finner telefonen imidlertid navn.

Med flippen på får jeg heller ikke tilgang til hele kontaktlisten min når jeg skal velge en mottaker. Kun noen dukker opp her, mens alle ligger i selve kontaktlisten (alle kategorier valgt).

Merkelige greier... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager,selvfølgelig har det ikke noe med sim å gjøre.Har alltid overført kontakter med blåtann fra telefon til telefon.Skal prøve problemet ditt.Bilder er enkelt å overføre på denne måten:åpne filmanageren på pc'en,gå inn på media files,image,unfiled,da kan du dra eller kopiere bildene hvor du vil.Du burde laste ned en bedre filmanager en den som fulgte med telefonen hvir du skal gå dypere i filer å mapper på telefonen.

Lenke til kommentar

Bruker samme som Errae,men når du setter telefonen i holderen trykker du bare på telefon iconet på skrivebordet så er du inne på telefonen,for du har koblet til telefonen og lastet inn Pc suite?

Endret av Morten B
Lenke til kommentar

Skjønner ingenting... Filmanager på pcen eller P900? Ligger noe som heter filbehandling på programmenyen på telefonen min, men kommer ikke noe lengre der.

Prøvde å søke på 'psiloc', men fant bare 'file manager coming soon'.

Er mildt sagt skikkelig frustrert her, hadde P800 for en god stund siden og tar tid å komme inn i 'rytmen'.

Lenke til kommentar

Jeg har kun 4, men på listen med alle kontaktene står det 'Andre: xxxxxxxx' istedenfor 'Mobiltelefon/Privat: xxxxxxxx' hvis du skjønner?

Når man går inn på en kontakt får jeg som sagt opp 4, men du kan endre hvilke dette skal være ved å klikke på nedoverpilen. Her kan man velge mellom mye rart, hvorav 'Andre' er et av valgene.

Dessuten, alle numrene var lagret med '+47-prefiks' på min gamle telefon. Ved synkronisering med Outlook ble +-tegnet fjernet slik at jeg nå sitter igjen med et 10 sifret telefonnummer på alle kontaktene mine som selvfølgelig ikke fungerer. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...