MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har nå fått med P900 og er foreløpig meget fornøyd! Alt er imidlertid ikke like greit. Har fått til synkronisering, men telefonen har ikke mottatt telefonnumrene som står under kategorien 'Andre' fra Outlook. Kun 'Privat', 'Mobiltelefon', 'Faks' osv... Husker tidligere at jeg har 'lært' synkroniseringsprogramvaren hva som skal være hva, men finner ingen blir mulighet nå dessverre. Hvordan skal jeg få med meg alle numrene mine? Vil helst unngå den tungvinte metoden å gjøre om 'Andre' til 'Privat'. Ved innkommende meldinger og anrop skjønner finner telefonen imidlertid navn. Med flippen på får jeg heller ikke tilgang til hele kontaktlisten min når jeg skal velge en mottaker. Kun noen dukker opp her, mens alle ligger i selve kontaktlisten (alle kategorier valgt). Merkelige greier... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har du gått inn på kontakter,trykk på alle,trykk sim,trykk rediger,kopi till alle kontakter. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hva har dette med SIM-kortet å gjøre? Jeg har kontakter lagret der som en backup, men skal ikke bruke disse. Har heller ikke funnet ut hvordan jeg skal overføre bilder til pcen. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Beklager,selvfølgelig har det ikke noe med sim å gjøre.Har alltid overført kontakter med blåtann fra telefon til telefon.Skal prøve problemet ditt.Bilder er enkelt å overføre på denne måten:åpne filmanageren på pc'en,gå inn på media files,image,unfiled,da kan du dra eller kopiere bildene hvor du vil.Du burde laste ned en bedre filmanager en den som fulgte med telefonen hvir du skal gå dypere i filer å mapper på telefonen. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Filmanager?! Hva, hvordan?! Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Bruker samme som Errae,men når du setter telefonen i holderen trykker du bare på telefon iconet på skrivebordet så er du inne på telefonen,for du har koblet til telefonen og lastet inn Pc suite? Endret 11. januar 2004 av Morten B Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Skjønner ingenting... Filmanager på pcen eller P900? Ligger noe som heter filbehandling på programmenyen på telefonen min, men kommer ikke noe lengre der. Prøvde å søke på 'psiloc', men fant bare 'file manager coming soon'. Er mildt sagt skikkelig frustrert her, hadde P800 for en god stund siden og tar tid å komme inn i 'rytmen'. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Fant ikonet nå! Men jeg lurer fortsatt veldig på dette med telefonboken som er mildt sagt irriterende... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Finn frem platen som fulgte med telefonen som det står PC suite på,putt den inn i pc'en og følg veiledninga.Gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Gjort for lengst, men du har sikkert ikke fått lest den siste posten min. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Min Outlook er riktig nok engelsk,men jeg finner ingen kolonne hvor det står tlf nummer under "Andre".Jeg har kun mulighet til fem nummertyper har du seks? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har kun 4, men på listen med alle kontaktene står det 'Andre: xxxxxxxx' istedenfor 'Mobiltelefon/Privat: xxxxxxxx' hvis du skjønner? Når man går inn på en kontakt får jeg som sagt opp 4, men du kan endre hvilke dette skal være ved å klikke på nedoverpilen. Her kan man velge mellom mye rart, hvorav 'Andre' er et av valgene. Dessuten, alle numrene var lagret med '+47-prefiks' på min gamle telefon. Ved synkronisering med Outlook ble +-tegnet fjernet slik at jeg nå sitter igjen med et 10 sifret telefonnummer på alle kontaktene mine som selvfølgelig ikke fungerer. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ingen tips? Er vel lite interessert i å skrive inn hele telefonboken på nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå