Julp Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Hei, trenger litt hjelp med å forstå. Fikk positiv klamydiatest med symptomer rett etter jul 2022. Begge testet negativt høsten 2020 før vi begynte å ha sex. Hun nekter for at det har vært andre inne i bildet etter testen og før vi ble et par. Jeg testet negativt to ganger høsten 2021. Også kom altså denne positive i 2022. Hun nekter for å ha vært utro, men jeg har en skikkelig ekkel magefølelse. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Følg den magefølelsen du. Det er en grunn til at den er der. kondolerer 😕 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Julp skrev (3 timer siden): Hei, trenger litt hjelp med å forstå. Fikk positiv klamydiatest med symptomer rett etter jul 2022. Begge testet negativt høsten 2020 før vi begynte å ha sex. Hun nekter for at det har vært andre inne i bildet etter testen og før vi ble et par. Jeg testet negativt to ganger høsten 2021. Også kom altså denne positive i 2022. Hun nekter for å ha vært utro, men jeg har en skikkelig ekkel magefølelse. Iogmed at du tester deg så ofte selvom du er i et parforhold (?) så må du enten være skeptisk til at hun er trofast, eller så har du selv vært ute å svingt med kølla. –Er det mulig å få en kjønnssykdom uten å ha hatt sex? – Nei, det er det ikke. Hvis noen har en kjønnssykdom, så har vedkommende hatt seksuelt samvær med noen. Slik er det bare. Det er altså det korte svaret: Hvis kjæresten kommer hjem og sier at han eller hun har fått klamydia fra et toalettsete, bør du være skeptisk. https://forskning.no/spor-en-forsker-sex-kjonn-og-samfunn/spor-en-forsker-kan-jeg-fa-klamydia-fra-toalettsetet/441280 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Uff da - Fire in the hole.. Trenger egentlig ikke å dobbelposte beskjeden du allerede har fått, men noen ganger kan det være greit å få samme beskjed fra flere "faggrupper". Ut fra din fortelling om at dere testet dere begge i 2020, og hun nekter for at noen har vært inne i (bildet) før dere ble et par, så er det ikke noe tvil om utroskap. Det finnes forklaringsmodeller, men ikke noen som passer på dine fakta. Så, både utroskap og infeksjon = double burn. Lenke til kommentar
Avero Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Enten har du hatt sex med noen andre eller så har hun hatt sex med noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå