Gå til innhold

Mange Fine og Intressange tester i det siste!

Anbefalte innlegg

Som sagt - vi KAN gjøre unntak fra det meste. :) Men vi er først og fremst interessert i folk som kan jobbe jevnt og trutt. Minst 1 artikkel / test per måned. Målet er å publisere MINST 2 artikler pr. uke.

En annen sak er at vi snart kommer til å trenge en nyhetsredaktør som kan snuse opp interessante tester og artikler rundt om - i retnin av det Hardware.no holder på med, bare vinklet mot virksomhetsområdet til Overklokking.no. Vi vil utlyse den stillingen så snart de nødvendige arrangementene er gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt - vi KAN gjøre unntak fra det meste. :) Men vi er først og fremst interessert i folk som kan jobbe jevnt og trutt. Minst 1 artikkel / test per måned. Målet er å publisere MINST 2 artikler pr. uke.

En annen sak er at vi snart kommer til å trenge en nyhetsredaktør som kan snuse opp interessante tester og artikler rundt om - i retnin av det Hardware.no holder på med, bare vinklet mot virksomhetsområdet til Overklokking.no. Vi vil utlyse den stillingen så snart de nødvendige arrangementene er gjort.

Med andre ord, dere er litt desperate etter medarbeidere ;):p

Lenke til kommentar
Ikke akkurat - men vi vil jo ikke miste sjansen til å få en medarbeider som er svært dyktig bare fordi vedkommende ikke er myndig eller .no...

hmm logisk, men jeg tror ikke dere går glipp av noe særlig stort om jeg ikke er 18 :p:laugh:

EDIT: skriveleifs

Endret av So
Lenke til kommentar
Ikke akkurat - men vi vil jo ikke miste sjansen til å få en medarbeider som er svært dyktig bare fordi vedkommende ikke er myndig eller .no...

hmm logisk, men jeg tror ikke dere går glipp av noe særlig stort om jeg ikke er 18 :p:laugh:

EDIT: skriveleifs

Man lærer VELDIG mye mer etter som årene går kan jeg love deg. om du da ikke plutselig blir uintrissert i alt som har med data og gjøre. når jeg var 13-14år så kunne jeg ikke så altfor mye teknisk om data. nå derimot, som jeg blir 18år i februar. føler jeg ihvertfall at jeg er mye mer "seriøs" og gjør ting på en litt annen/smartere og mer målbevisst måte enn for noen år tilbake, før trodde jeg at jeg kunne alt om data, som de fleste 13-14- og kansje 15åringer som regel tror. men som tiden går lærer man og høre på andre og ikke tror at man kan alt, og blir derfor flinkere til og sjekke opp til som man vil vite, til gjærne den minste detaj om man er godt igang.

Med andre ord det er OFTE ikke altid men ofte, at eldre som har opperert med data lengst som kan mest, ikke for og være kjip, men det er nok slik.

en person som er 18år eller eldre etter min erfaring, jobber/gjør/tenker på en helt annen måte en en 13-14åring som regel. det gjorde ihvertfall jeg. ;)

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar
Vi har mindre ressurser, ja - men vi arbeider hele tiden med å få opp aktiviteten. Pr. i dag er vårt største problem at det er svært få medarbeidere som gidder å gjøre noe. :(

Har kritisert dere i en annen tråd. du sier folk ikke gidder gjøre noe. Jeg skal begynne på 3 prosjekter snart, hvis jeg tar bilder og skriver så kan jeg sende de til rettskriving hos deg yummy, jeg har dyseleksi fra topp til tå. så kan dere legge den ut hvis dere vil ( og syntes den er bra nok). Sender deg gjerne en pm når de er ferdige.

Lenke til kommentar

Tror det er endel personer på forumet her som kunne gjort en kjempe jobb for overklokking.no, om de har tid er en annen sak. Men hva med å legge ut en notis om at dere søker skrivbenter, her og på søstersidene. For om aktivitetsnivået holder seg slikt det er nå vil dere snart miste tronen som den beste norske overklokkings/modde siden. Selv om de artiklene som blir publisert generelt holder høy kvalitet. Tror det er mange som føler det slik.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...