Gå til innhold

Mange Fine og Intressange tester i det siste!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hardware.no har fine tester og oppgraderinger..

Synes det går treigere med overklokking.no på tester :( .. har jeg rett?

mener å ha beregnet at hw.no har ti talls ganger mere artikler i måneden, men etter det jeg har oppfattet har overklokking.no mindre ressurser :cry:

Lenke til kommentar
Vi har mindre ressurser, ja - men vi arbeider hele tiden med å få opp aktiviteten. Pr. i dag er vårt største problem at det er svært få medarbeidere som gidder å gjøre noe. :(

hvordan kvalifiserer du deg til å bli medarbeider da? :p;)

Endret av So
Lenke til kommentar

Enkelt nok:

Du må:

- være 18 år eller eldre

- ha gode skriveferdigheter

- kunne sette av minst 20 timer pr. måned til jobbing med artikler

- ha materiale til 1-3 artikler til å begynne med, slik at vi får evaluert deg

- være interessert i overklokking og det vi ellers driver med

- ha relativt gode kunnskaper (n00bs er uinteressante for oss)

- kunne arbeide selvstendig og jevnt

- være interessert i å skrive for oss i minst et år, helst mer

Du må IKKE:

- ha null peiling på PC

- være av typen "jeg har skrudd sammen min og kompisen min sin PC" - vi stiller høyere krav enn som så

- levere én artikkel for så å ikke gjøre noe på månedsvis

- ha et dårlig språk (SMS-språk o.l. er totalt ut)

Arbeidet er ikke lønnet, men så snart du begynner å teste varer, vil du få beholde de fleste tingene du tester (unntak er veldig dyre ting - de må som oftest sendes i retur).

Lenke til kommentar

Fordi vi har hatt dårlig erfaring med yngre folk før, og fordi vi må kreve taushetsplikt ettersom man gjennom jobben her får vite om en god del ting som absolutt ikke er offentlig ennå. F.eks. har jeg visst når neste generasjon Hydrocool kommer i månedsvis, jeg får tilsendt roadmaps med NDA, jeg visste om AS-5 lenge før det ble offentlig kjent at den kom ut under det navnet, og jeg var en av de absolutt aller første som testet den. Da må vi være temmelig strenge for å hindre lekkasjer.

Dessuten opplever vi at folk over en viss alder er langt mer seriøse. Det er viktig for oss - men vi gjør unntak dersom vi kommer i kontakt med en person som er meget dyktig (Espen Røvik Larsen var vel 16-17 når han begynte hos oss. Meget dyktig kar.)

Lenke til kommentar

hardware.no har veldig mange bra tester. Måten de skriver den på er bare helt... GENIAL! Elsker denne siden, lenge leve hw!

Men til dere i overklokking.no... Synes dere er ufattelig trege med tester, nyheter osv, synes egentli siden deres er bra, men orker ike dra dir lenger, skjer jo aldri noe der :roll:

Lenke til kommentar
HUH? Sier dere at dere trenger folk som skal sette av 20 timer i uka?

-Greit nok, men dere som jobber der nå, dere kan UMULIG gjøre det!

De aller færreste gjør det, Yummy selv jobber nok dethansitterpå av seg for å få ut noen artikler i måneden, ellers er det få andre som har tid/lyst/ork til å skrive noe særlig. Er bare å se litt på hvem som har skrevet de fleste artiklene på ok.no i det siste. ;)

Edit: Selvfølgelig gjør ikke yummy all jobben da. *ro seg unna sinte ok.no-forfattere* ;)

Endret av Tacritan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...