bar Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg satt her å lurte på om det ikke ville være enklere og billigere og ikke minst stillere hvis man bare koplet seg på et kaldtvanns rør i huset, lot dette sirkulere i et tradisjonelt vannkjølingssystem..? (som alternativ til andre "store" systemer med masse radiatorer, vifter osv utenfor PCèn) Da har man jo konstant (nesten 5-10 grader) kjølemedie? Ville kanskje satt på en trykkregulator for å lette monteringen... Trenger nok ikke store mengden vann heller. Noen synspunkter? Bar Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Du vil få kondens på rør slanger og kjølere. Lenke til kommentar
bar Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 godt poeng... bør nok enten isolere, eller regulere menge vann slik at det holder kanskje 20 grader eller noe sånt? burde jo bare være å strupe ned på inntaket..hmmm Tror jeg må ta en slange og legge inn i kassa for å teste litt... Bar Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 (endret) ------------ Endret 30. april 2008 av Thomas-B Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg gravde ned en kobbertank på 20 liter. Funker perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå