Marianne Gjessing Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Innførte bitcoin som offisielt betalingsmiddel: De fleste har slettet appen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Skjønner ikke hvorfor de skal bruke Bitcoin som betalingsmiddel når vi har stablecoin. Når verdien på Bitcoin kan halveres på bare noen måneder, så skjønner jeg godt at folk ikke vil betale med Bitcoin. Ene måneden får du to kopper kaffe, mens neste måned får du bare en kopp for samme pris. Endret 9. mai 2022 av TheKims Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Og i følge enkelte kunne du kanskje kjøpt en bil måneden etter der igjen om kursen skulle sprette opp igjen. Eventuelt ingen kopper kaffe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Yes, dollar er fortsatt den bestemåten å betale på. Lenke til kommentar
OrIoN89 Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Så masse crypto bears, og det på digi. Når man er på bunn så skal alle kommentere at de ikke hadde troa på internetbasert og krytografisk sikret penger. På toppene holder de kjeft. Jaja, glad jeg kjøpte meg inn i 2016. Når man forteller om flere tusen % vekst holder folk kjeft. 1 Lenke til kommentar
l0mf0mgl0mbl0og Skrevet 11. mai 2022 Del Skrevet 11. mai 2022 On 5/9/2022 at 2:28 PM, TheKims said: Skjønner ikke hvorfor de skal bruke Bitcoin som betalingsmiddel når vi har stablecoin. Når verdien på Bitcoin kan halveres på bare noen måneder, så skjønner jeg godt at folk ikke vil betale med Bitcoin. Ene måneden får du to kopper kaffe, mens neste måned får du bare en kopp for samme pris. Fordi """"stablecoins"""" er shitcoins: https://www.cnbc.com/2022/05/11/terra-ust-stablecoin-dives-below-1-peg-luna-cryptocurrency-down-80percent.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå