Cpt-Wnt Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ja, når maskina mi endelig starter åpner den system32 mappa som jeg synes er helt unødvendig. den ligger ikke i oppstart's mappa for den er ikke på start menyen min menmen, takk til alle som svarer.. !! Hilsen Lars Håkon Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg har 3 slike viduer som kommer opp... er noe dritt og får ikke fjernet dem Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hva slags os har dere? har dere XP, kan dere skrive msconfig i kjør/run-vinduet. da får dere opp et vindu med oversikt over hvilket oppstartsrutiner som kjøres.. dere kan også prøve å se litt i registeret om det er noen tvilsomme nøkler i "Run"-mappa prøv også programmene adware og spybot, hvis dere vet hva det er... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 den maskinen det er et problem på er en med win 98. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hva slags vinduer er det som spretter opp i ditt tilfellle? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 en system mappe, en mappe med noen små spill og en med skrivebordet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ligger ikke noen linker i startup mappa da? Lenke til kommentar
peach Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 I windows 98 finnes også Msconfig. Gå til Start -> Kjør, skriv msconfig. I andre versjoner av windows, feks 2000, må du enten laste ned msconfig-greia, eller gå inn i registeret. Da går du til Start -> Kjør og skriver regedit. Videre åpner du hkey_local_machine, software, microsoft, currentversion, run. Der ligger en del ting og tang som du sikkert kan slette. Du bør gjøre det samme med hkey_current_user, software, microsoft, currentversion, run. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå