cfenzo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Tenkte jeg skulle høre hva folk syntes om designen på enzomnia.net v.7... Nå driver jeg på med v.8 som IKKE blir en minisite, men.. ja.. enzomnia.net v.7 og "for the fun of it.." lilla basecolor.. oh.. og btw..satyrium: sia er laga FØR du informerte meg om "issues" med xhtml.. Ps. hvis det går tregt: sia kjører fra lap'en.. og. hvis noen ikke får den opp, si i fra.. så legger jeg ut ip-basert url istedet.. Endret 11. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 - Det går småseint ja - Lille varke så verst, men blå var best - Det går ikke an å markere teksten når jeg leser uten at alt blir markert (kanskje ikke så nøye, men jeg markerer alt jeg leser og det er _IRRITERENDE_. - Mouseover (det kommer kanskje) - Hyperkobling på div ting - Når du skriver IRC med store bokstaver skal MSN vere det også - Selv om det bare er MSIE som takler det, er det fint med en annen scrollbar Final Comment; Sweeeeeeet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 - Selv om det bare er MSIE som takler det, er det fint med en annen scrollbar Faktisk skal Opera også støtte det, men det er en eller annen fil man måtte endre noe i for å få den til å gidde å støtte det... Sida var ganske kul og behagelig å se på.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 er en option i Opera "Preferences" som enabler/disabler muligheten for custom scroller.. Marvil: ang store bokstaver på msn og irc.. skal huske på det på v.8.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er en option i Opera "Preferences" som enabler/disabler muligheten for custom scroller.. eneste muligheten jeg finner er å fjerne haken på show scrollbar... da vises den ikke hvis man ikke har laget en egen en så det blir dumt på alle de sidene hvor man ikke har custom scrollbar. Jeg er allikevel sikker på at i en av config-filene kunne man endre på det, slik at man har custom scrollbar hvis det er angitt noen i koden, og ellers en standard scrollbar. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Synes det så _helt fint_ ut men ikke mer. Allerede på forsiden slår det meg at detr er brukt std ps shapes. Synes kanskje hele greia kunne vært litt mer "myk", men jeg vet ikke jeg. Egentlig hadde jeg forventa mye mer da jeg så hvem som hadde starta denne tråden, mulig det er derfor jeg ikke er overbevist. Som sagt; Godt jobba, men det kunne blitt gjort enda bedre (synes jeg). (I can see a resemblance) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) std ps shapes.. ehm.. ja.. vel.. en grunn til at v.8 er på vei... Endret 11. januar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Og siden du er nokså leet på kodingsdelen og sånn, hadde vel du klart å lage en egen bildebasert scoller as well. Den std grå IE scrollbaren brøt med alt annet. *glede seg til showcasen åpner* Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) liker det jeg ser.. eneste må være det som PoleCat sier at den kunne vært mykere, synes overgangen fra de blå hjørnene (som egentlig er for skarpe) til den grå rammen kunne vært med smooth. ser standard menneskene ja, ser frem til v.8 kommer. bra jobbet så langt ser også frem til showcase delen kommer opp Edit: Drop smilien i hovedvinduet. den brøt med alt det andre Endret 11. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Ja, denne her var vakker, og jeg er blant dem som synes den blå versjonen er best. Noe du kanskje kan gjøre for å unngå den grå scrollbaren, er å få position: fixed til å virke i IE, og bruke scrollbaren til høyre til å større den lille innholdsboksen. Jeg mener det skal funke, med litt kreativ bruk av margin Endret 11. januar 2004 av satyrium Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Dette så jo pent ut, liker begge farge versjonene jeg Skulle gjerne sett alle de forrige versjonene av dem, kunne man sett hvordan siden har utviklet seg fra første stund (sikkert ikke noen nødvendighet) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Wad aboud a mousover? - fonta på enzomnia var ikke pen. monotype corsiva heller ikke fonta på Party in the sky var særlig vakker. ikke UFC-grunnlag, though ... - dette med guestbook og showcase choises og mouseoveren Egentlig ikke så mye mer enn det. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 btw.. (igjen..) v.7 er eneste som noen gang HAR vært og antagelig eneste av enzomnia.net versionene som går under definisjonen "minisite".. v.8 blir noe helt nytt igjen... satyrium: den løsningen har jeg ikke tenkt på... høres bra ut.. Dunestar: w00t?? liker du ikke mouseovern på submenyen?!?!?!?! *daskepå* vet fontvalg ikke har vært det beste.. men*kremt* ihvertall ikke Times New Roman.. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 - Når du skriver IRC med store bokstaver skal MSN vere det også Der tar du feil så vidt jeg vet. IRC er det du skriver i det programmet heter du kan koble deg til IRC på mange måter putty, mIRC etc. men msn er bare msn man kan bruke mange andre programmer også f.eks trillian men der er msn det samme som IRC ( på linux er det noe annet da det er fMSN og sMSN og sant men det blir det samme som mIRC og trillianIRC) noen som skjønte hva jeg mente? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 noen som skjønte hva jeg mente? Nei. Hørt om punktum? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 noen som skjønte hva jeg mente? Uhmmm....nei! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Da er det enstemmig vedtatt. ( PååååleKatt -> legger du opp id'en jeg sendte deg på UFC snart? ) Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg synes sida var skikkelig stilig!!! ble grønn av misunnelse når jeg så den, jeg klarer ikke å lage så bra design.... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ( PååååleKatt -> legger du opp id'en jeg sendte deg på UFC snart? ) [/glemsom] Det er nå gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå