erikstein Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg er den uheldige eier av et Aopen H600B (skal i retur). Skal istede investere i et Lian Li PC6077B. Men jeg trenger en viftestyring som passer perfekt inn med tanke på fargen. Har sett på flere modeller. Hvis noen vet om en som passer perfekt med Lian Li sin sorte farge, så blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vis jeg har funnet en sort bra viftstyring tror jeg ikke jeg har bryd meg så mye om fargen mer om kvaliteten. Men det fins sikert noe som passer ganske bra. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis jeg vil ha kvalitet, så er jo svaret enkelt...rheobus fra sunbeam er jo best der...men jeg vil gjerne ha noe som står i "stil" til resten... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Den ser genial ut egentlig..problemet er at det lian li kabinettet jeg skal ha bare har 5,25" brønner Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Sunbeam har jo sånner maller med på noen så du kan bårre hull i et av de ledige frontdekslene og bruke det.... Og dat blir det jo helt likt Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 denne? eller kansje denne? de er for 5.25 tommer åpning Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg er den uheldige eier av et Aopen H600B (skal i retur). Skal istede investere i et Lian Li PC6077B. Men jeg trenger en viftestyring som passer perfekt inn med tanke på fargen. Har sett på flere modeller. Hvis noen vet om en som passer perfekt med Lian Li sin sorte farge, så blir jeg veldig glad Hva hvar galt med AOpen kabinettet? Det er jo ikke så mye som kan gå istykker der!!! Ineressert Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Tror jeg går for sunbeam'en...da kan jeg lage min egen front Hva jeg ikke syntes er bra? Jeg kan ramse opp. Med tanke på en ren 5'er fra hw.no, så regnet jeg med at dette var et kabinett over "middels" standar. Dvs litt over Chifetec (eller hvordan det nå skrives). 1. Sidedørene får lett vridning, dvs at jeg kan brekke platene ut av posisjon uten problemer. Selv når de står på kabinettet og skal være stivet av. Om dette er en feil ved mitt kabinett eller ei, vet jeg ikke. 2. Frontdekslene sitter dårlig fast, så begge de to nederste 5,25" brønnene har jeg måttet teipe på baksiden for de bare falt ut når jeg løftet kabinettet. Det viste seg nemlig at hele fronten (som kan taes av) faktisk blir bendt litt ut, slik at glipen mellom dekslene og sidene på fronten blir for stor. 3. Vifteplassering er jo helt idiotisk, de er jo LAGET for turbulens. Spesielt de to i "fronten" som da settes i sidedøren, de lagde mye turbulens her, selv med paps 26/19dB (min mening). Grunnen til all turbulens er jo at de har laget mange små hull, slik at luften skal komme igjennom. men det funker dårlig i praksis. Det er hovedgrunnene. Ellers er jeg "ok" fornøyd med kabinettet. Men det fortjener jaggu ingen 5'er. 4 er mer riktig syntes jeg. Så jeg går nok for innkjøp av et lian li, siden de har en bedre finish og generelt sett bedre kvalitet på kabinettene sine (dog til en mye høyere pris selvfølgelig). Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Vis du bestiller sunbeam må du finne ut vilken av kitene som har maler så du kan lage dine egen front. Det finner du sikkert ut. Jeg har akurat bestilt meg en slik, men den er ute mal. Vis du ikke finener det ut kan du jo eventuelt spørre microplex om de har det eller overkloking.no hvor man får kjøpt det Lykke til Endret 11. januar 2004 av Zx45 Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg hadde planer om å hente varene i Sarpsborg jeg da..stoler ikke på posten når det gjelder kabinetter De kan vel alltids finne det ut for meg.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vis du bestiller sunbeam må du finne ut vilken av kitene som har maler så du kan lage dine egen front. Det finner du sikkert ut. Jeg har akurat bestilt meg en slik, men den er ute mal. Vis du ikke finener det ut kan du jo eventuelt spørre microplex om de har det eller overkloking.no hvor man får kjøpt det Lykke til Trenger ikke no mal da, bare ta av original fronten å bruke den til mal. Gå for sunbeam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå