Blib Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeppers, det fungerer ikke. Har prøvd både med versjonen på CDen og lastet ned nyeste fra Nokia.com. Når jeg starter programmet ber det meg "Koble telefonen til PCen". Telefonen er koblet til PCen via bluetooth og jeg har allerede drevet og overført filer ogslikt via BT-programvaren som kommer med hubben (Logitech MX900 musa sin). Også, er det noen som vet hvor jeg kan laste ned nyeste "Mobile Phone Suite", utviklet av Ericcson (tror jeg) og som kommer med BT-hubben? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har du huket av i mrouter hvilke porter den skal lytte på ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Huket av på alt jeg kunne jeg. Altså begge BT og COM2 kabel. Både COM1 og IR går ikke. Sier at porten kan brukes av noen andre... :/ Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du har ikke noen annen Nokia-software installert da? (som ligger og overvåker BT-porten din...) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ikke noe annet fra Nokia nei, men som sagt har jeg jo BT-softwaren som fulgte med settet Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 tror nok den "tar" porten. er nok derfor det ikke fungerer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hvordan får jeg det progget til å ikke ta porten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå