Gå til innhold

HVilke foraer mangle "the internett" nå?

mad2003

Anbefalte innlegg

Im not sure if I quite follow you? Hva er VGD??

VGD - Forumet til VG. Norges største, om ikke mest aktive forum.

dem har snart 6 mill innlegg om alt og vi har 1.56 om nesten kun data, vel vi er på god vei :thumbup:

Jau, men har dette forumet 9000 innlegg på daglig basis? Noen funksjon for å sjekke dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et evt forum.historie.no måtte nok ha enorm medlemsmasse for å fungere. Dette fordi flertallet av de som interesserer seg for historie er ekstremt spesialiserte. Hensikten med å diskutere på forum er jo å treffe likesinnede. Da trengs det volum for at en som interesserer seg for bronsealdergårder skal kunne treffe en annen som interesserer seg for bronsealdergårder. Dessuten er mange som interesserer seg for historie gamle, ikke voksne, men gamle. Internett er ikke alltid det redskapet de behersker best. Dette vet alle av oss som har vært med i et historielag. Det er sjelden mange på din alder der om du er under 67...

Men, jo, såklart jeg savner et historieforum... :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er mange som interesserer seg for historie over et vidt spekter, så

jeg tror det ville bli mange medlemmer. Det er jo ingenting i veien for å

opprette tråder om forskjellig innen historie på samme forum :yes:

Du tar nok noe hardt i ang alder på de som interesserer seg

for historie tror jeg.

Skrev forresten litt misvisende. Jeg mente ikke forum for bare

Norsk historie, men historie generelt for hele verden.

Lenke til kommentar

Kanskje satte jeg det med alder litt på spissen, men jeg har vært med i Norsk Jernbaneklubb i ti år, og var rimelige lenge alene under 30... Men er jo ikke noe galt med gamle mennesker, da. Jeg hadde i alle fall to "kompiser" over seksti da jeg var tenåring. Er man først interessert i historie minsker jo gjerne generasjonskløften raskt.

Lenke til kommentar
Javel, det var jeg ikke klar over. Må innrømme jeg ikke

liker Vg boardet for det er så rotete og uoversiktelig

Nei, det er det ikke. trådet visning er brillefint :) Dog, politikk foraene bør du holde deg langt unna. på politikk - norsk går det kun i innvanding og på politikk - internasjonalt går det kun i pro-USA vs anti-USA, og en og annen tråd om venezuela.

Musikkforumet handler alt for mye om kred. Men favorittforumet mitt der er nok Sex forumet, masse artig lesning der :p

Lenke til kommentar

Dèt historieforumet kjente jeg meg igjen i. Forferdelig som vi nordmenn henger igjen i Andre verdenskrig. Må være noe alvorlig galt med oss... :p

Jeg likte ikke designet generelt, veldig rotete, med mye reklame, men det er nok bare førsteinntrykket, har satt bokmerke og skal se innom senere. Takkar, Olsen... :thumbup:

Lenke til kommentar

Ojoj, håper at jeg ikke begynner å skrive der, da blir det trolling.

Hentet fra "en rask introduksjon - til kamp mot rasisme"

Folk som sparker ned på utlendinger setter egentlig støvelen i trynet på seg sjøl, og Kjell Inge Røkke ler hele veien til banken.

Åpningsutsagn, hihi. God kontekst?

Men dette er jo p&r, og det er som kjent tabu.

Og nei, internett savner vel ingen fora nå? Det som ikke har blitt diskutert allerede er trolig såpass sykt at det ikke bør diskuteres.

Lenke til kommentar

Hentet fra "en rask introduksjon - til kamp mot rasisme"

Folk som sparker ned på utlendinger setter egentlig støvelen i trynet på seg sjøl, og Kjell Inge Røkke ler hele veien til banken.

Åpningsutsagn, hihi. God kontekst?

Det er mulig det er noe i det uten at jeg har studert emnet noe særlig. . .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...