TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Her tenkte jeg at vi skal vise et dialekt ord. Det er bare en regel: Del kun et dialekt ord fra din dialekt som du mener ingen har vært borti før. 😊😊 Valgfritt: Hvis du vil, del gjerne historien bak det ordet på undersiden av det ordet. Du trenger ikke å gjøre det, hvis du ikke vil. Leken vil bli mer livlig og mer lærerikt, hvis det blir tatt med. 😃😃 Endret 5. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Bekken Dette ordet får jeg inntrykk av nesten ingen vet hva er, det har sammenheng med musikkinstrument og gjøre. Ikke bekken i naturen. Med andre ord, hva slags musikkinstrumenter det er snakk om. Kan ikke så voldsomt om det instrumentet. Vet nå et det er et slå instrumentet, og de fleste 17.mai tåg bruker faktisk dette instrumentet. 😊😊 Endret 10. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2022 Tufle Det er faktisk mange i min familie som sier det. Mener jeg husker. Det er faktisk en dessert oppskrift. Tufle er det samme som trifle. Er ikke helt sikker på hvordan Tufle ble til og hvordan den oppstod. 😮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2022 Læsta Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2022 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2022 Rakbær Er faktisk litt usikker på det ordet der. Mener jeg har hørt om det, men er usikker hva det er. Jeg prøvde å google det, men null treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå