plankeby Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Har vært Fortum strømkunde i mange år (som er dumt nok da selskapet frarådes av Forbrukerrådet m. fl.?). EN regning ble ikke betalt, som er min feil. Fortum sendte da saken rett til inkassoselskap, uten noen påminnelse eller varsel først. Dette reagerer jeg på, og er for meg meget dårlig kundebehandling. Har man rett til å sende sak til inkasso uten noen forvarsel eller påminnelse om at en regning er ubetalt? Har ingen historikk på manglende betaling osv som legitimerer slik håndtering Fortum har gjort her. Endret 3. mai 2022 av plankeby Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Da TS har laget flere tråder om det samme stenges denne tråden. Svar flyttes over i den andre tråden. Endret 3. mai 2022 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg