no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Lagde nytt design igjen.. er så lei av det gamle.. Nå lurer jeg på hva dere synes.. Jeg må be om konstruktiv kritikk også da.. http://home.no.net/ausyrs/nysie.jpg Be gentle.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg likte den faktisk veldig godt. Kanskje litt kjedelig... Nei, litt enkel, men som de sier; Less is more! For å være helt ærlig tørket jeg støvet av skjermen tre ganger før jeg fant ut at det var en del av headeren. Jeg må kubbe nå! Way to go! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Forresten... Skal siden bare slutte slik? Nederst, altså? Ingen bunn? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 hm.. nei.. det ble kanskje litt rart.. må vell fikse en footer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 - Fiks en begynnelse og slutt. (En slags ramme om du skjønner) - Footer kommer ja Ellers ser det fint ut, det har potensiale.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Smekk den opp i html så ser man litt lettere hvordan det blir. Kan jo bruke 100% Men savner mer skille mellom header/meny og resten av innholdet. Kanskje noe mindere knappere. Kommer det mouse over på dem? Dessuten orange og svart ser tøft ut, men er det like bra å lese på? Jeg synes ikke det. Hvit skrift? ikke like fancy men Eller så kan du ha en lys grå farge bak og med svart skrift. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Enkelt og greit, rett og slett. Synes kanskje menyen var litt høy og at den burde gå helt ut til kantene. Blir lettere å bedømme når en html-versjon kommer ut. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 * need for speed: underground* feeling.. ville laget litt større kontrast i header kanskje, eller omvendt (støre kontrast til innholdet). ville også valgt en annen tekstfarge på innholdet, så blir det litt mer variasjon (synes det bare er to farger som går igjen (grå og oransje)). men en god start. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Behold fargene, men lek litt med fonten i menyen. Det er min dom. Innholdsfeltet er pent og enkelt. Menyen kan gis en lekrere font og en frekk mouseover. Jeg ser fremgang! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 JFor å være helt ærlig tørket jeg støvet av skjermen tre ganger før jeg fant ut at det var en del av headeren. Jeg må kubbe nå! jeg så ikke de stjernene jeg.... MEn jeg syns kanskje du skulle gjøre litt mer ut av headeren... Elelrs bra! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Bra utgangspunkt. det jeg ville endret på er menyen. Den er litt vanskelig å lese, kanskje en annen font. Den er også litt høy, d ser rart ut. Ellers så gleder jeg meg til footer. Skal du ha en slags avslutning oppe også, eller skal den være helt inntill toppen på siden. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 okey har gjort noen forandringer.. http://home.no.net/ausyrs/nysie.jpg hva tror dere? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) mye bedre!! Dette blir bra... Likte avslutingnen også. Edit: pluss at det var fint at du byttet ut 'støvet'... Endret 11. januar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Edit: pluss at det var fint at du byttet ut 'støvet'... hehe.. flere som har nevnt det på tidligere websider også. synes bare det er så tøft med stjernehimmel.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 http://home.no.net/ausyrs/nysie.jpg Synes du kunne fjernet den baren rett under teksten, men ellers var det nokså sexy! Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) http://home.no.net/ausyrs/nysie.jpg Synes du kunne fjernet den baren rett under teksten, men ellers var det nokså sexy! dumme forum... syns du det? ...blir det ikke litt tomt da? Endret 11. januar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 http://home.no.net/ausyrs/nysie.jpg Synes du kunne fjernet den baren rett under teksten, men ellers var det nokså sexy! dumme forum... syns du det? ...blir det ikke litt tomt da? Niks. Synes den ikke hørte hjemme der. Eventuelt en snacksy utforming på litt copyright-tekst kunne vært pent som en erstatning. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hvordan høres en horisontal hvit linje med copyright-tekst under til høyre ut? gidder ikke å lage det nå, men du ser det for det.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvordan høres en horisontal hvit linje med copyright-tekst under til høyre ut? gidder ikke å lage det nå, men du ser det for det.. Ikke hvit. Det vil nok trekke for mye oppmerksomhet. Spenstig, stylish font holder i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå