vammaveien Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hei dere. jeg er en kar som bor i Askim i østfold.Jeg og min samboer har lyst til å lære å bruke photoshop. Så mitt spørsmål da er om det er noen som bor i østfold og kunne tenke seg og lære bort hvordan man bruker photoshop? jeg kan gjerne betale litt men jeg er ikke millionær så hvis det er noen som kunne tenke seg å lære bort dette så gjerne send meg et svar. har bestilt meg nå Canon 10D som jeg venter skal falle i postkassen min snart,så derfor hadde det hvert morsomt å få lært litt om bilde redigering. Mvh en som vil lære Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 http://photoshop.foto.no/index.htm http://www.haraldbjellvag.com/ Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 takk for innslaget..... men som sagt så er jeg ikke så flink til å lære det ut fra en bok osv. synes det er mye lettere å lære det ut fra en annen person..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Folk gjør nok ikke slikt uten nokså grundig timesbetaling... Gjør som alle andre. Les litt her og der, prøv og feil. Eksprementèr! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vil også anbefale deg å lese gjennom hjelpefilen som følger med programmet om du er totalt ukjent med det. Står masse nyttig der som er verdt å vite. Programmet virker kanskje veldig tungt i begynnelsen, men etter hvert vil du nok begynne å forstå logikken i det. Nettet er fullstappet av photoshop-sider som tar for seg det aller meste, det beste er nok å ta for seg disse, da det er en billig og god løsning. Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det beste man kan gjøre er å lære fra videoer. Disse kan f.eks kjøpes på nett. Man kan også kjøpe blader som Digital Foto og Digital Photo..der følger det med utmerkede vieo lessons på den medfølgende cd´en. Jeg har lært sykt mye på kun kort tid på denne måten. Gidder ikke lese hjelpefiler. PS!..du fikk en lenke over her et steds www.haraldbjellvag.com = videoer Lykke til ! (er egentlig ganske enkelt) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Legger inn en link til en god dvd basert læreserie. http://www.totaltraining.com/store/2003/tt...pCSComplete.asp Lenke til kommentar
StianA Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Total Training er et genialt treningsprogram om du har interesse og tålmodighet. Har selv gått gjennom hele programmet, og det tar sin tid! Men når du har fullført treningen kan du mestre alle enkle bilderedigerings teknikker, også en del "avanserte" teknikker. Men viktigst av alt, du lærer hva Photoshop kan og hva det ikke kan, slik at du på egenhånd kan fortsette å leke deg med programvaren.En annen positiv ting er at du kan bruke DVDen som et oppsalgsverk. Altså ikke noe problem om du skulle glemme noe, da er det bare å finne frem DVDen og spille av det aktuelle temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå