Gå til innhold

vil lære å bruke photoshop

Anbefalte innlegg

hei dere. jeg er en kar som bor i Askim i østfold.Jeg og min samboer har lyst til å lære å bruke photoshop.

Så mitt spørsmål da er om det er noen som bor i østfold og kunne tenke seg og lære bort hvordan man bruker photoshop? jeg kan gjerne betale litt men jeg er ikke millionær :D

så hvis det er noen som kunne tenke seg å lære bort dette så gjerne send meg et svar.

har bestilt meg nå Canon 10D som jeg venter skal falle i postkassen min snart,så derfor hadde det hvert morsomt å få lært litt om bilde redigering.

Mvh

en som vil lære :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil også anbefale deg å lese gjennom hjelpefilen som følger med programmet om du er totalt ukjent med det. Står masse nyttig der som er verdt å vite.

Programmet virker kanskje veldig tungt i begynnelsen, men etter hvert vil du nok begynne å forstå logikken i det.

Nettet er fullstappet av photoshop-sider som tar for seg det aller meste, det beste er nok å ta for seg disse, da det er en billig og god løsning.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det beste man kan gjøre er å lære fra videoer. Disse kan f.eks kjøpes på nett.

Man kan også kjøpe blader som Digital Foto og Digital Photo..der følger det med utmerkede vieo lessons på den medfølgende cd´en. Jeg har lært sykt mye på kun kort tid på denne måten. Gidder ikke lese hjelpefiler. PS!..du fikk en lenke over her et steds www.haraldbjellvag.com = videoer

Lykke til ! (er egentlig ganske enkelt)

Lenke til kommentar

Total Training er et genialt treningsprogram om du har interesse og tålmodighet. Har selv gått gjennom hele programmet, og det tar sin tid!

Men når du har fullført treningen kan du mestre alle enkle bilderedigerings teknikker, også en del "avanserte" teknikker. Men viktigst av alt, du lærer hva Photoshop kan og hva det ikke kan, slik at du på egenhånd kan fortsette å leke deg med programvaren.En annen positiv ting er at du kan bruke DVDen som et oppsalgsverk. Altså ikke noe problem om du skulle glemme noe, da er det bare å finne frem DVDen og spille av det aktuelle temaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...