Hippiesnake Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Hei. Har trykket på motta varsel på en tråd hvor folk legger ut linker når playstation 5 kommer ut. De siste 3 ukene har jeg ikke fått varsler når noen poster på forumet, og det samme gjelder samtilge av vennene mine også. I tillegg til dette får jeg ikke lenger verifiseringsmail når jeg prøver å lage en ny konto, så jeg får ikke laget en ny konto. Hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Hippiesnake skrev (12 timer siden): Hei. Har trykket på motta varsel på en tråd hvor folk legger ut linker når playstation 5 kommer ut. De siste 3 ukene har jeg ikke fått varsler når noen poster på forumet, og det samme gjelder samtilge av vennene mine også. I tillegg til dette får jeg ikke lenger verifiseringsmail når jeg prøver å lage en ny konto, så jeg får ikke laget en ny konto. Hva kan jeg gjøre med dette? Hei, beklager for problemene du opplever. For å sjekke: Har du kontrollert spam-mappen din? Når sluttet det å fungere? Får du andre typer beskjeder på e-post, for eksempel ved ny personlig melding? Vi skal kontrollere om det er noe feil med utsendelser av e-post fra vår side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Kort oppdatering. Vi har oppdaget at enkelte e-postleverandører sliter med å motta e-postadresser fra Diskusjon.no. E-poster blir sendt ut, men det er trolig en feil på mottagersiden. Vi jobber med saken. Lenke til kommentar
Shebby92 Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg bruker Hotmail, og har sluttet å få varsler. Sist gang jeg fikk varsel var 17.04 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Dere må ha tab'en oppe i nettleseren med lydvarsel. Amatører! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 5. mai 2022 Del Skrevet 5. mai 2022 Hippiesnake skrev (På 2.5.2022 den 23.49): Hei. Har trykket på motta varsel på en tråd hvor folk legger ut linker når playstation 5 kommer ut. De siste 3 ukene har jeg ikke fått varsler når noen poster på forumet, og det samme gjelder samtilge av vennene mine også. I tillegg til dette får jeg ikke lenger verifiseringsmail når jeg prøver å lage en ny konto, så jeg får ikke laget en ny konto. Hva kan jeg gjøre med dette? Shebby92 skrev (På 4.5.2022 den 11.41): Jeg bruker Hotmail, og har sluttet å få varsler. Sist gang jeg fikk varsel var 17.04 Hei dere, Problemet skal nå være løst. Kan dere sjekke om dere får e-postvarsler nå? Lenke til kommentar
Shebby92 Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Øystein skrev (På 5.5.2022 den 15.24): Hei dere, Problemet skal nå være løst. Kan dere sjekke om dere får e-postvarsler nå? Jeg får fremdeles ikke mailer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå