Redaksjonen. Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 TV 2 mistet mange seere etter Altibox-brudd Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Kom vel ikke som et sjokk...? Om man kun vil selge full pakke bestående av flere ulike produkt, istedet for å la kundene selv velge det produktet de er interessert i, så blir det gjerne slik. Når det i tillegg er begrenset hvor mange ganger man gidder se Huskestue i reprise i beste sendetid, så er det egentlig lett å si neitakk. Endret 2. mai 2022 av Pop 2 1 Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Genialt at man fikk 50 poeng av altibox for å velge andre ting. Hadde lett valgt det som er permanent løsning. TV2 gambler selvfølgelig på at mange kjøper TV2 Play. 4 Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 sk0yern skrev (25 minutter siden): Genialt at man fikk 50 poeng av altibox for å velge andre ting. Hadde lett valgt det som er permanent løsning. TV2 gambler selvfølgelig på at mange kjøper TV2 Play. "TV-pakker" fra forskjellige distributører er uansett et døende produkt, skjønner godt at TV2 ikke ønsker å satse hardt på slikt nå. Men strømming blir det mye enklere for kunden. Vil du kun ha Viaplay og ikke TV2? Da abonnerer du på det. Prøv å få til det med en "TV-pakke". Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Jens Kr. Kirkebø skrev (12 minutter siden): "TV-pakker" fra forskjellige distributører er uansett et døende produkt, skjønner godt at TV2 ikke ønsker å satse hardt på slikt nå. Men strømming blir det mye enklere for kunden. Vil du kun ha Viaplay og ikke TV2? Da abonnerer du på det. Prøv å få til det med en "TV-pakke". Slik jeg har fortstått det, krever tv2 at altibox ikke gir kunder valgfrihet til å velge hvilke tv2-kanaler de vil ha. Sitat Noen av dere lurer på hvorfor vi ikke bare godtar modellen som TV 2 tilbyr oss. Grunnen er at en slik avtale ville gitt dere mye høyere priser, og mindre valgfrihet ettersom mer TV 2-innhold ville vært fast innhold for alle. Jeg synes modellen til altibox fungerer fint, der man relativt fritt kan velge de kanalene man vil, eller eventuelt HBO, Netflix o.s.v. Men det fungerer selvfølgelig dårlig, hvis tv2 krever at jeg skal ha med TV2 Zebra o.s.v i min kanalpakke. Lenke til kommentar
Gufi Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Tv2 krever at Altibox skal godta tv2-kanalene og tv2 play, i følge det Altibox skrev på fb-siden sin på Lørdag. Tv2 play klarer ikke å konkurrere med de andre strømmetjenestene, så da skal alle få "gleden" av å betale for det, enten folk vil ha det eller ei. Tv2 kan ryke og reise for min del, jeg vil velge hva jeg vil ha og betale for.Håper Altibox står på for valgfrihet. Og, tv2 kan dra til H med egen tv2-knapp på fjernkontrollen ! Endret 2. mai 2022 av Gufi 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 sk0yern skrev (2 timer siden): TV2 gambler selvfølgelig på at mange kjøper TV2 Play. Og mange gjør det pga fotball. De har enerett på den engelske serien ut året. Og har akkurat kjøpt rettighetene til den norske serien, som kanskje koster mer en det smaker. https://e24.no/naeringsliv/i/4qJjvV/nent-betalte-mange-milliarder-for-premier-league-det-er-bra-for-baade-seere-og-bransjen https://www.vg.no/sport/fotball/i/mBMqMg/tv-2-har-kjoept-norsk-fotball-for-45-milliarder Lukter også redusert støtte: https://www.tv2.no/a/11532806/ Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Tok rabatten i stedet for 50 poeng jeg. Bundla TV er faktisk ganske billig hos Altibox, synes jeg. Prisforskjellen mellom 250/250 fiber og 500/500 med TV er for meg 210 kr/mnd, etter TV2-friheten slo inn. Håper rabatten kan vare litt til. Jeg tror ikke det er mange andre TV-leverandører som har annet enn basis-produkter til en sånn pris. Da har jeg allerede brukt inkluderte poeng til å følge Eliteserien - ikke de "nye" 50 poengene. I utgangspunktet er jeg bare glad til for at de kuttet TV2 når de kjører sånn bøllebusiness, det er bra for konkurransen i lineærtjenester på life support. Dessverre var det medlemmer i husholdningen som ville se ferdig Kompani Lauritzen, og i tillegg er avhengig av Farmen. Så den rabatten ble spist opp igjen av TV2. Men da kan vi ergre oss over at TV2 tvangsforer non-skippable reklame inntil jeg får medhold i at vi ikke trenger sånne prehistoriske tvangsmetoder i vår avslapping. Eventuelt blir jeg nødt til å betale enda mer for å slippe reklame. Men TV2-bøllene begynner å bli adskillig dyrere enn konkurrentene, altså. Lenke til kommentar
sk0yern Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 tommyb skrev (16 timer siden): Tok rabatten i stedet for 50 poeng jeg. God deal det også, uansett så viser det hvor mye tv2 koster vanligvis. Og det er langt mer enn jeg er villig til å betale. Lenke til kommentar
Juletrefoten Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 Tv2 har de siste årene satset kun på kjendiser og lager nå sesong 100 av samme realitykonsept. De kommer aldri med nye ting, og folk er LEI av å se kjendiser. Holdt på å glemme alle reprisene av reprisene. Har klart meg helt fint uten tv2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå