Sire Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Har en ny Samsung Qled Q70A 85" som ser slik ut i mørke/sorte detaljer. Har prøvd alt av justeringer men får det ikke bort. Skal vel ikke være sånn? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Skjer det samme om du kobler til netflix f.eks via en laptop eller via en streamingboks/spillkonsoll? Var ei her på forumet som hadde samme problem med sin Samsung the frame hvor det forsvant når hun brukte eksternt streaming media Lenke til kommentar
Sire Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Dette er ved tilkobling til pc med 8K kabel til en 3090 GTX Geforce. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvordan er da bildet via intern app? Lenke til kommentar
Sire Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Har ikke fått tested det skikkelig i mørkt rom, sjekker det i kveld. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 Der ut som det samme ja Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Er visst et vanlig problem. Du kan forsøke å endre innstillinger, som bakgrunnsbelysning, endre for lyssensor, og strømsparing. Det spesielt hvis TVen er i et mørkt rom. Endret 2. mai 2022 av .,. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Høres ut som en reklamasjonssak for meg 1 Lenke til kommentar
Sire Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 1 hour ago, Kajac said: Høres ut som en reklamasjonssak for meg Ja, sender en forespørsel til Samsung med bilder etc. Så får vi se. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 2. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2022 2 hours ago, .,. said: Er visst et vanlig problem. Du kan forsøke å endre innstillinger, som bakgrunnsbelysning, endre for lyssensor, og strømsparing. Det spesielt hvis TVen er i et mørkt rom. På denne tven er det ikke innstilling for bakgrunnsbelysning dessverre. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 4. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2022 Svaret jeg fikk fra Samsung: Vi har fått svar fra produktspesialistene våre angående ditt ærende, og de kan ikke se noen produktfeil på bildene du har tatt. Så i dette tilfellet anbefaler vi ikke å sende ut en tekniker, da utbytte av deler ikke vil endre situasjonen fordi det ikke er noen produktfeil. Hvis du har spørsmål eller vil at vi skal ringe deg angående dette, kan du svare på denne e-posten, så ordner vi en tilbakeringing til deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen / With kind regards Annie Samsung Support Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Sire skrev (8 minutter siden): Svaret jeg fikk fra Samsung: Vi har fått svar fra produktspesialistene våre angående ditt ærende, og de kan ikke se noen produktfeil på bildene du har tatt. Så i dette tilfellet anbefaler vi ikke å sende ut en tekniker, da utbytte av deler ikke vil endre situasjonen fordi det ikke er noen produktfeil. Hvis du har spørsmål eller vil at vi skal ringe deg angående dette, kan du svare på denne e-posten, så ordner vi en tilbakeringing til deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen / With kind regards Annie Samsung Support Det er det verste jeg har hørt. Enten er den defekt eller ødelagt av direkte sollys mot panelet....eller andre grunner. Får håpe for din egen del at du har åpent kjøp. For noe ræl. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Så lightbleed er ikke produktfeil? Høres ut som humbug. Få tv'en tilbake der du kjøpte den ifra med en gang Lenke til kommentar
Sire Skrevet 4. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2022 Ok, men har dessverre ikke innpakningen til tv-en så da er man vel like langt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Dette er kanskje det som kalles clouding. Hvis TV-en er ny så reklamer, finn en annen modell. Hvis du vil prøve litt til på egenhånd så fabrikkinstill TV-en og prøv en oppdatering hvis den ikke er siste versjon allerede. Hvis reklamasjon ikke fører noen vei og du vil klage på avgjørelsen så dokumenter så mye du kan hvis du ønsker å ta dette via forbrukerrådet. Noter ned tidspunkter for samtaler, innholdet i samtalene, samle mailer osv.. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 Skal man forvente at man skal ta vare på innpakningen til en tv nå til dags i flere år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 4. mai 2022 Del Skrevet 4. mai 2022 "Har en ny Samsung Qled Q70A 85" - Jeg kjøpte en LG CX i fjor og tok vare på pakning nettop i tilfelle noe tullball skulle skje. Planen er å kaste den etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå