Gå til innhold

Sniktitt: Overwatch 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overwatch føles håpløst gammeldags ut nå. Det var veldig bra når det kom, men nå er det for mange gode konkurrenter. Det føles litt for simpelt, feks at en ikke kan skli ned trapper.

Har også liten tro til at blizzard har nok folk til å produsere nok og godt innhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har spilt Overwatch med en venninne en stund nå og det er gøy. Men jeg har ingen forståelse for at de trenger en 2er. Usikker på hvor mye jeg kommer til å spille dette da jeg i utgangspunktet kun spiller OW med venner og kunne ikke tenkt meg å spille det alene.

Lenke til kommentar
Sjørøver skrev:

Overwatch føles håpløst gammeldags ut nå. Det var veldig bra når det kom, men nå er det for mange gode konkurrenter. Det føles litt for simpelt, feks at en ikke kan skli ned trapper.

Har også liten tro til at blizzard har nok folk til å produsere nok og godt innhold.

Sliding er bare en gimmick, det var også rundt når OW kom ut (titanfall 2). I følge den logikken kan man også si at csgo er gammeldags også, men er fortsatt et av det mest spilte skytte spillet.
Lenke til kommentar

Personlig etter å ha brukt hundrevis av timer på Overwatch, kan jeg fortelle med god sikkerhet at etter å ha brukt noen få timer på 'Overwatch 2 Tech Beta', dette er nøyaktig det samme spillet, kun med noen endringer som godt kunne vært en 'større' oppdatering for selve første spillet.

Ønsker å ta beta- versjonen med en klype salt og krysse fingrene for at dette er bare en liten smakebit og mer enn aldri så liten test av selve 2'ern. Håper virkelig de har jobbet godt med PvE delen og at enda mer låses opp når selve spillet lanseres. Hva de har jobbet med i de årene med selve PvP delen er skremmende lite.

Terningkast 2 fra meg, dette kunne like så godt vært en DLC (med to nye maps pluss de gamle, bare dagtid eller nattes tid og en oppgradert lydpakke) eller en 'større' oppdatering som er gjort ute ifra spillernes tilbakemeldinger på forbedringer av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...