Hidden Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Er du sikker på at ingenting annet følger med Asus kortene? Hvorfor er det slik? Høres bra ut generelt, tror jeg kjøper et demo kort (ja, slank lommebok, men hvorfor kaste bort en masse på nytt uansett når det blir byttet om et år eller så). Lenke til kommentar
loggon Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Både gode og dårlige erfaringer, gode med att de tar hk. i retur uten noe men hvis det er feil ( du kan jo spare noen kr. på ny pris) dårlige tilbehör fölger ikke med i 90 % av demo hk, og at det kan vär feil de ikke har fanget opp ved f.eks nixks lyd eller def. lan osv. Når det gjelder braketer ol. tilbehör ettersender de det hvis det er tilgjenngelig men reglene er uvisse da man gjärne kan få Nei hos enkelt med begrunnelse solgt som det står uten tilbeh. eller de sier det har vi ikke. Da kan du jo sende det i retur men det er jo litt arbeid da. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg fikk bestilte ett DEMO NF7 kort og der var LAN og LYD defekt rett og slett og det med at du sender i retur osv hvis de har så sender dem deg tilbake ett DEMO ellers får du ett med bundle... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bestilte et NF7-S 2.0, fikk med ide kabler, i\o shield, IDE->S-ata converter og selvfølgelig hovedkortet Lenke til kommentar
Sir Smokealot Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bestillte AbitIc7 fra komplett.sommel i november m\masse tomme poser, kjørte i 2 dager og døde.Returnerte det. MEN da var de fri for ic7....fikk nytt kort for 2 dager siden... Hørte jeg noen som sa God Jul ? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kjøpte et brukt et privat istedet, får se hvordan det går Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bestilte en del demobrukte varer fra komplett, bla.a hovedkortet Asus a7n8x deluxe. Det ble leveret uten noen ting, kun eske! Men fungerte veldig bra, til en god pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå