wede-man Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Jeg vurderer å kjøpe et demo-hovedkort hos komplett.no, f.eks dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=5&GrpID=5&s=pl Er det noe man bør tenke på ved kjøp av demo-kort? Det står "Inneholder drivere, flatkabler og manual. (IO shield, brackets o.l. mangler) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør." Hva er egentlig IO shield og brackets? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har kjøpt demo HK-kort oss komplett 3-4 ganger. Hver gang så har de fungert fint. Har altid hatt 4-5 maskiner så da er det greit med rimlige HKtil et par av pc'ene... Selvfølgeligt så kan du være uheldig, men det er da returet på disse også så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Når det står at brackets og slikt mangler, betyr det at man ikke engang får med avstandsskruer? Skal shoppe dual DDR, PC800 kort nå, og om demo kortene fungerer som de skal, ser jeg ikke noen grunn til å ikke kjøpe et av dem. PS! Jeg skal montere det i et "gammelt" kabinett, så f.eks. ledninger til LED's er i kabinettet fra før. Endret 11. januar 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Zink Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Når det står at brackets og slikt mangler, betyr det at man ikke engang får med avstandsskruer? Avstandsskruer er sånt som følger med kabinetter, men bakplata ( I/O-shield ) er som regel med et demo1-kort, selv om det står forbehold der - evt. ettersendes det gratis. Er liten risk med demo-kort ( bygget ca. 10 pc'er med det ) - ett som var herpa, fikk godkjent Rma på det - normal garanti. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg bestilte ett asus p4c800 deluxe som demo vare og der fulgte alle kabler,drivere osv. med!! måtte kjøpe nyt etter att det game kortslutta Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg kjøpte ASUS A7N8X Deluxe og det fulgte ikke med noe annet enn HKet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen problemer med å kjøpe demokort. Har ett som har stått på 24/7 i snart to år uten problemer. Og du har selvsagt samme garanti som ved ikke demo kort. Lenke til kommentar
vickers Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis du ser under produktbeskrivelser hvertfall hos komplett. Så står det om det er kunn HK'et eller om det også følger med kabler etc. Mange av disse HK er faktisk helt nye. Dette er ofte erstattning fra produsent/leverandør for tidligere ødelagte kort. Lenke til kommentar
Mercury Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kjøpte Msi KT-4 demo ifra Komplett, der fulgte manual, hk og driver cd med. Alle eksterne braketter, ramma rundt tilkoblingene, høytaler utganger til sorund, ekstra usb uttak manglett. Mercury Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kjøpte et abit nf7-m kort hos komplett til rundt 300 kr. Funker dødsbra. PS. Hos Komplett sier de at du har 3 års garanti selv om det er demo-kort, i tillegg til 14 dagers returrett. Demokort er et veldig bra alternativ for oss som har slanke budsjett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kjøpte MSI GF4 TI4200 før.. Funka greit det. Selv om det var skjermkort da. Men var jo demo Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Prisforskjellene er ikke såå store mellom nye og brukte kort, så da er det vel egentlig ikke så mye vits i å kjøpe brukt, eh? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Prisforskjellene er ikke såå store mellom nye og brukte kort, så da er det vel egentlig ikke så mye vits i å kjøpe brukt, eh? Men ytelseforskjellen er vel også ikke så forskjellig. Men har ofte oppfatta det slik at demokort har DÅRLIG bundle. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kjøpte et demo hovedkort hos komplett, og det funka ikke. Gadd ikke sende det inn...kjøpte et nytt et. Men de fleste her har jo bra erfaring, så det var nok bare jeg som var litt uheldig. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Deler som er merket som "DEMO" er "ekte b-varer" ... dvs at det mangler masse greier oppi eska (som driver-cd, kabler osv) Det som derimot er merka med demo1 er i bunn og grunn nye varer. Her pleier alt, som skal følge med, å følge med. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Deler som er merket som "DEMO" er "ekte b-varer" ... dvs at det mangler masse greier oppi eska (som driver-cd, kabler osv) Det som derimot er merka med demo1 er i bunn og grunn nye varer. Her pleier alt, som skal følge med, å følge med. Hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg har selv bare kjøpt demo kort. har alderi hvert noe problemer med det. eneste jeg har merket var at en av manualene var litt skrukkete Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har riktignok ikke kjøpt demohovedkort, men jeg kjøpte en iRiver HD-100 Mp3spiller med 10GB, koster egentlig 4000,- betalte 2500. Fikk varen komplett, med eske og alt. Det eneste som manglet var lader, og den fikk jeg sendt til meg portofritt Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei der!! Vannligvis skal det være ok. å kjøpe en vare som er brukt i demo. Husk at demo kan være så mye rart da!!... fra å stå på i en butikk, eller brukt hjemme av en av de ansatte i butikken!! så... uansett varen skal være grei. Husk å les de små skriftene i webshop'en du velger... Jeg fant ett trivelig hoverkort under demo i komplett.no og i små skrifter sto det, at det manglet driverne, kabler, braketter og noe med shield... uansett så dette gjor at jeg ikke kjøper den korte... driverne og kablene kan jeg lev uten men, brakettene og den shield thingen vet jeg ikke... prisen var jo redusert 400 kr. fra vannlig pris. Da synes jeg 400 kr ekstra er ikke så mye, tatt i betraktning. Håper dette svarer noe av deres spørsmål. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 altså en ting har jeg merka .. demo varer som det står ASUS foran følger det med IKKE no i det hele tatt utenom HW delen seff. men bestilte ett ABIT NF7 V2.0 sata fikk med alt av kabel og Raid drivere..sata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå