Grantreet Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Jeg har mistet smart-telefonen min. Jeg klarer ikke å spore den fordi jeg verken har simkort i den eller er pålogget google-konto.Jeg har kun brukt den som kamera, den har fremdeles litt strøm, og den er registrert på meg. Kan den spores opp? Endret 1. mai 2022 av Grantreet Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 Når den ikkje er kopla på google-konto så reknar eg med at det heller ikkje er oppretta profil for sporing? I så tilfelle er det vanskeleg å få lokalisert telefonen. Lenke til kommentar
Grantreet Skrevet 1. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2022 The Avatar skrev (5 timer siden): Når den ikkje er kopla på google-konto så reknar eg med at det heller ikkje er oppretta profil for sporing? I så tilfelle er det vanskeleg å få lokalisert telefonen. riktig. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 Du kan registrere den som stjålet hos Telia eller Telenor. Når noen tar den i bruk vil de få opp varsel på dette og kan spore den for deg. Du må oppgi IMEI nummeret på telefonen hos dem. 1 Lenke til kommentar
Grantreet Skrevet 1. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2022 kremt skrev (11 minutter siden): Du kan registrere den som stjålet hos Telia eller Telenor. Når noen tar den i bruk vil de få opp varsel på dette og kan spore den for deg. Du må oppgi IMEI nummeret på telefonen hos dem. oi, tusen takk ❤️ supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå