Marianne Gjessing Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 Facebook: – Kan ikke forklare hvordan systemet bruker data Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Facebooks "åpenhetskultur". Jeg dør av latter! 😂 Endret 1. mai 2022 av Yaricks Lenke til kommentar
oppat Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 Dette er helt utrolig! Det er en enorm jobb å skape oversikt av denne typen, men jeg forventet meg at Facebook hadde skaffet kontroll, gitt at GDPR er en ganske gammel regulering nå. Det som trengs er f.eks. et meta-system som holder oversikt over alle dataflyter og som kan sjekke invarianter av typen: "X kan ikke finnes i Y". Dette har Facebook hatt årevis på å fikse. Helt utrolig at de ikke har investert i det gitt at dette er virksomhetskritisk infrastruktur for dem. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Blir litt for dumt om dette virkelig er responsen.. Så fort ocules ikke trenger Mets er det Facebook ut vindu for meg.. Om ikke jeg kreves av andre og ha Facebook😂 Lenke til kommentar
sundesunde Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Ikke overraskende at Facebooks data er Lite overskitlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå