zaico Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har bestilt meg denne: msi, men jeg ser her på forumet at mange plages med bluetooth med div adaptere, vil denne fungere smertefritt med min nokia 3650? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Lurer også på det samme.Hvilken er best til sin pris og som vil fungere godt på en Nokia 3650. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Denne bruker jeg Kansje litt dyr? men den funker perfekt.. men den nevte fungerer like greit den Lenke til kommentar
oizann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har bestilt meg denne: msi, men jeg ser her på forumet at mange plages med bluetooth med div adaptere, vil denne fungere smertefritt med min nokia 3650? Den fungerer utmerket til Nokia 3650,jeg har brukt akkurat den samme selv.Aldri hatt noen problemer,også brukt den mot andre mobiler smertefritt Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Denne bruker jeg Kansje litt dyr? men den funker perfekt.. men den nevte fungerer like greit den Hmmm,siden kan ikke vises.Men er denne Billionton USB adapteren god nok.Har ikke allverden med penger.Skal også ha et ekstra minne kort til min 3650 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå