Dozer Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Og det er ikke bare 4-leke sin bbs som er oppe +---------------+-------------+------------+---------------------+--------+ | BOARDNAME | SYSOP | GROUP | ADDRESS | TYPE | +---------------+-------------+------------+---------------------+--------+ | Disaster BBS | 4Play | n/a | disaster.gotdns.org | telnet | | Stokmarknes | n/a | n/a | stokmarknes.org | telnet | | SilverHawk | Stian Olsen | n/a | silverhawk.ath.cx | telnet | | Little Island | C. Langeland | n/a | little.ath.cx | telnet | +---------------+-------------+------------+---------------------+--------+ ^^ ser helt hell ut, men jeg regner med de som logger seg inn skjønner hva det betyr Så det er bare å sette i gang folkens. Det er enda litt i startfasen (ikke så mange doors osv), men det kommer seg ... .. så var det bare å få hack 'n' slash til å fungere...... Lenke til kommentar
4pLaY Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hehe du kom her du også dozer =) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Savner BBS ja... Rocka helt med AsciiDRAW Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 bbs tiden min dreide seg vel mest mulig om spillene "LORD", "lord2" og "pteos" ellers hadde jeg jo oppe min leet iniquity base med hele 10 brukere eller noe slik =) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det var tider det... husker de skyhøye telefonregningene fordi jeg koblet på en bbs i nederland.... Lenke til kommentar
kilimanjar0 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Var innom bbs-en din. Kult å se at det er bra med aktivitet :-) Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen aktive fra Zirkonium BBS her på forumet da? Lenke til kommentar
Trot Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Noen aktive fra Zirkonium BBS her på forumet da? Zirkonium BBS, ja. Var ofte innom der i "gamle dager" Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 aaaaaaah, *sikle*. Goode minner! Konge! Selv om jeg av en eller annen grunn likte best mbbs'ene. Jaja. Mistet kontakt med en del folk når internett kom. Synd at jeg omtrent ikke husker noe igjen av navn Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 he-he! "Surfet" masse BBBS før i tia ja! t.o.m. når Internett "kun" var tilgjengelig på HINT - Steinkjer! asciiDraw var jo digg oxo Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei, Ja det var tider...! Noen der husker det danske DanBBS og han Bo 'eet-eller-andet' der lagte Terminator-klienten (ganske bra) til at lese Fido-post offline? Ja- det var 1200 baud modems på størelse med dagens Shuttle PC'er Man hadde 'BlueBox' til å hacke sig på PABC-omstillingsbord så man kunne ringe til US BBS'er til lokaltakst og laste ned et par diskketter (kunne ta flere dager) :-) Man hadde WarDialer til å finde 'åbne PC'er (det døde da der kom opkaldstaks) Hmmm... - ja man blir gammel :-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 gamle dager, siste gangen jeg forsøkte meg på det var når jeg måtte ha GUS drivere til U8. Det er ikke så lenge siden faktisk (1994?), kom litt på etterskudd der Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 BOYE:hadde Gravis Ultra Sound jeg også!! Konge kort! vet du av noen bilder av GUS'n? muligens jeg hadde 1mb ram på min... husker ikke helt! fett var det! rødt PCB og greir Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja - det gik mye på og laste ned drivere til lyd- og grafikkort og modems Det kostede ofte en 50 lapp (i Danmark) for en driver-diskett - så der var BBS'erne en bra palss og hente drivere. Jepp - GUS'en var konkurenten til Soundblasteren Noen der husker AWE32 full-lengde kortet med plass til xtra ram :-) Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) AWE32 ja! husker den... hadde vell Midi table den også ?! konkurent til GUS. Noen som husker Future Crew... Finland kanskje? var det de gutta som laga Final Reality Benchmark programmet ?! EDIT:Link til Bilde av GUS'n http://dbz.icequake.net/share/afs/pub/libr...sbox.06.big.jpg var det ikke noe som hette GUS MAX da? med SCSI cd-rom kontroller og greier Endret 18. januar 2004 av Alte-to Lenke til kommentar
Boye Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Gus Plug&Play, med AMD sin InterWave. Yep, har 16MB RAM på min med dobbelt sett minneslotter Future Crew var konger (husker enda lange vinterkvelder når jeg lå på sakkosekken i gulvet, spilte demoer, og rett og slett observerte lyset på veggene i et ellers mørkt rom og NØT musikken...PSYCHO), men skal klappe igjen før jeg går enda mer off-topic LOL! (bildene stinker, men slikt kunstverk må bare ses..bare ignorer skrivefeil på bildet LOL det er LITT for seint akkurat nå!) Endret 18. januar 2004 av Boye Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Future Crew - er det ikke dem der er FutureMark nu - ex MadOnion - de er også finner Jo - awe32 hadde miditables - men var ikke Roland sit eksterne Lydbox kongen inde midimusikk dengang ? Jeg har mit awe32 ennå med 8MB ram på - sidder i en 'gammel' P233mmx Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 HELMAX! 16bit ISA og greier! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hadde en mistanke om at det var de som var FutureMark skal si de har holdt på lenge FC årgang '93 http://asm98.assembly.org/asm93_pictures.htm (finner dem nesten nederst) Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Også var det en i 92, rundt der i Kristiandsand; SkyLine eller noe. Den var bra, mange utlendinger, særlige amerikanere. Husker den tida. Windows 3.1 var så utrolig stakkarslig sammenlignet med Unix-systemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå