Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til menn på f.eks badoo, sparer dere på alle damer dere har chattet med på lista deres?

Gjest 90753...75f

Anbefalte innlegg

Gjest 90753...75f

Jeg lurer for jeg sletter alle jeg ikke har noe interesse av. Dermed har jeg kun de igjen som er snakkende til. Som vennskap stort sett vært da. Men hele tiden dukker det opp mannfolk fra 3-4 mnd siden som jeg pratet med en liten stund men som de antagelig ikke fant meg interessant nok og bare forduftet. Greit nok det. Men å komme tilbake 3-4 mnd ut av det blå  så spekulerer jeg på om mannfolk sparer på alle de har pratet med og funnet for"lett" for bare å ha noe å gå tilbake til hvis ikke noe annet funker??? 

I så fall er det jo en ren og skjær egoistisk oppførsel og er ett gedigent rødt flagg i seg selv spør du meg da. Hvis det er bare for å ha en "option". 

Anonymous poster hash: 90753...75f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekte kjærlighet og full trofasthet er i høyeste grad en myte.

Folk kan være emosjonelt utilgjengelige i en periode, eller ha flere kontakter med et prioriteringsrekkefølge. Det er ikke nødvendigvis noe galt som forårsaker at en samtale dør ut, så å gi det et nytt forsøk kan vel så greit være en kompliment.

Det er også sannsynlig at personen nedprioiterte deg tidligere og nå har "senket standarden sin" fordi markedet ikke er like hett. Med å "senke standarden" så er ikke det ment som en fornærmelse mot deg, men kan også være en standard til god kjemi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 90753...75f
Gavekort skrev (3 timer siden):

Ekte kjærlighet og full trofasthet er i høyeste grad en myte.

Folk kan være emosjonelt utilgjengelige i en periode, eller ha flere kontakter med et prioriteringsrekkefølge. Det er ikke nødvendigvis noe galt som forårsaker at en samtale dør ut, så å gi det et nytt forsøk kan vel så greit være en kompliment.

Det er også sannsynlig at personen nedprioiterte deg tidligere og nå har "senket standarden sin" fordi markedet ikke er like hett. Med å "senke standarden" så er ikke det ment som en fornærmelse mot deg, men kan også være en standard til god kjemi.

Takk for svar. Syns det er litt synd da at i kjærlighets feltet og alt det innebærer er det sosialt akseptert å ikke bestandig vise respekt for andre menneskers liv og følelser. Det vises veldig godt  igjennom online dating. Mange leker med andres følelser over tid uten noen form for dårlig samvittighet. Mens den det går utover i verste fall får arr resten av livet. Ingenting er så vondt psykisk syns jeg enn å ikke bli respektert for at man har følelser. 

Ja det spiller ingen rolle om det er mann eller kvinne som holder på sånn. Vi er alle mennesker med forhåpentligvis et følelses register. Alle som blir utsatt for dette kan ta skade av det. I slike ting syns jeg det er spesielt viktig og oppføre seg ryddig og klar ovenfor andre mennesker. 

Samtidig ser jeg trenden i andre sammenhenger online. Voksne folk hetser andre folk over en lav sko i f.eks diskusjoner på nett. Noe de aldri hadde turt hadde de sittet i samme rom som den de hetser og hoverer over. 

Anonymous poster hash: 90753...75f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...