Lurre Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Får ikke bakhøttalerene til å fungere... Dette har jeg prøvd: : sjekket ledninger (alt på plass, rødt på rødt osv) : sjekket at de bakre høttalerene virker : innstalert nyeste drivere (tror jeg) : koblet alt ut og satt inn igjen Tusen takk for all hjelp har Hovedkort Asus A7N8X Deluxe med integret lydkort. Endret 11. januar 2004 av Lurre Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har du satt det til 4 høyttalere i kontrollpanel? Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Har du satt det til 4 høyttalere i kontrollpanel? ja jeg har prøvd mange forskelige innstillinger.. brukt wizard å slikt MANGE ganger... Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 ingen som kan hjelpe... eventuelt linker til hjelp??? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har du sjekket posisjonen til fade-bryteren på volumkontrolleren? Bruk også lyd som du VET skal være i alle høyttalerne (f.eks. DD5.1 DVDer). Dersom dette ikke hjelper kunne det jo hjelpe å bytte bakhøyttalerne med fronthøyttalerne bakpå subben for å se om det er lydutgangene eller høyttalerne som er defekte. Er vel også en idè å bytte om på pluggene bakpå lydkortet også for å sjekke om en av de utgangene er defekte. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Tusen takk for hjelpen Xorcist hviste ikke at fade knappen brukes til dette.( føler meg litt dum nå men) alt ordnet seg.. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tusen takk for hjelpen Xorcist hviste ikke at fade knappen brukes til dette.( føler meg litt dum nå men) alt ordnet seg.. Bra! Selv slet jeg med veggmontering en liten stund før jeg tok en nøyere titt på esken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå