Odd R. Valmot Skrevet 29. april 2022 Del Skrevet 29. april 2022 Tøff hybridklokke i en digital tid Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 29. april 2022 Del Skrevet 29. april 2022 Garmin Vivomove Style kan mye av det samme. Fordelen med den er at den har større smartskjerm og dermed litt mer anvendelig funksjonalitet på skjermen. Ulempen er at den har rundt 2 dager batteritid. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. april 2022 Del Skrevet 29. april 2022 Quote Følgelig kan du ikke ta samtaler med klokka når du er et stykke bort fra telefonen Har den eSIM og Bluetooth? Enkelte ganger kunne jeg tenkt meg en klokke i stedet for telefon til samtaler. Lenke til kommentar
mronym Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Withings har ikke vært eid av Nokia i årevis nå Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg har den første klokka Withings laget på armen nå, Activite pop(?). Det er er to ting jeg er spesielt fornøyd med på den klokka, det ene er batterilevetiden (7-9mnd på et 2025 batteri), det andre er at den automatisk bytter modus. Jeg trenger ikke aktivere joggemodus, tur-modus, svømmemodus osv. Alt går automatisk. Så får det heller være at den av og til bommer litt og mener jeg sover når jeg sitter stille foran pcen på kveldstid. Dessuten er den jo ganske enkel, den mangler sensorer for puls og oksygenmetning i blodet, alt den har er egentlig. en avansert skritteller. At jeg ikke kan lese nyheter eller sende melding plager meg ikke, jeg har mobil til slikt.. De nye klokka ser ganske tøff ut. Har litt lyst på den kjenner jeg. Samtidig så er den litt dyr for noe som optimistisk sett vil ende i elektroavfallet om 5-10 år. Skal jeg først kjøpe en dyr klokke kan jeg like gjerne kjøpe en fullstendig analog som varer 'evig'.. Angående hjerteflimmer, de som er plaget med det, får de det ofte nok til at disse smartklokkene vil oppdage det? Lenke til kommentar
Odd Gunnar Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Artikkel forfatteren kan ikke ha gjort mye research på egen hånd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå