stjernesludd Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tittelen seier det meste.. Nokon med gode linkar til info om emnet? Onlinestøtta skal ikkje vere så god, har eg høyrt. Men om det er gratis, så fristar det. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er vel slik at det ikke er offisielle servere her i norge, så du må spille på servere som privat personer har laget. Evt. spille på servere utenfor norge, men det vil nok lagge litt. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hmmmm...gratis? Den der bredbånds-dingsbumsen du trenger...koster ikke den penger da? Lenke til kommentar
kim Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Noen gamecube spill har LAN mulighet, foreksempel Mario Kart: Double Dash. Dette kan utnyttest med programmet XLink. XLink RC3 (Kai) er i en public beta fase nå, det er denne versjonen som har støtte for Gamecube, ikke RC2 (bare xbox) som du finner på www.xboxlink.co.uk På xbox-scene.com forumene er det eget forum for XLink, der finner du en link til RC3 Lenke til kommentar
stjernesludd Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hmmmm...gratis? Den der bredbånds-dingsbumsen du trenger...koster ikke den penger da? Eg tenker helst på at sjølve tenesta er gratis, og ikkje har ei månedleg avgift alá xbox-live. Men om støtta er så lav som det virkar, er det ikkje så fristande. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Å sammenligne utvalget av online-spill til GameCube med utvalget til Xbox er temmelig håpløst. Offisielt er det ett (1) online-spill til GameCube ute på markedet i dag, og det må du betale en månedlig avgift til SEGA for å spille. Det finnes andre spill du kan få til å funke online vha en PC, men jeg kan ikke akkurat se at det er verdt det. Xbox Live tilbudet til Microsoft er temmelig suverent, hverken Sony eller Nintendo er i nærheten av å matche den tjenesten Microsoft tilbyr, spør du meg. Jeg har hatt alle tre konsollene på nettet, og Xbox Live er i en egen klasse sammenliknet med de to andre. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Å sammenligne utvalget av online-spill til GameCube med utvalget til Xbox er temmelig håpløst. Offisielt er det ett (1) online-spill til GameCube ute på markedet i dag, og det må du betale en månedlig avgift til SEGA for å spille. Det finnes andre spill du kan få til å funke online vha en PC, men jeg kan ikke akkurat se at det er verdt det. Xbox Live tilbudet til Microsoft er temmelig suverent, hverken Sony eller Nintendo er i nærheten av å matche den tjenesten Microsoft tilbyr, spør du meg. Jeg har hatt alle tre konsollene på nettet, og Xbox Live er i en egen klasse sammenliknet med de to andre. X-Box Live er særlig bra fordi at hvis man vil spille visse spil(PSO og et par andre) så må man betale TO måbedlige summer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå