Gå til innhold

Gratis å spele online med gamecube?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen gamecube spill har LAN mulighet, foreksempel Mario Kart: Double Dash. Dette kan utnyttest med programmet XLink.

XLink RC3 (Kai) er i en public beta fase nå, det er denne versjonen som har støtte for Gamecube, ikke RC2 (bare xbox) som du finner på www.xboxlink.co.uk

På xbox-scene.com forumene er det eget forum for XLink, der finner du en link til RC3

Lenke til kommentar

Å sammenligne utvalget av online-spill til GameCube med utvalget til Xbox er temmelig håpløst. Offisielt er det ett (1) online-spill til GameCube ute på markedet i dag, og det må du betale en månedlig avgift til SEGA for å spille. Det finnes andre spill du kan få til å funke online vha en PC, men jeg kan ikke akkurat se at det er verdt det. Xbox Live tilbudet til Microsoft er temmelig suverent, hverken Sony eller Nintendo er i nærheten av å matche den tjenesten Microsoft tilbyr, spør du meg. Jeg har hatt alle tre konsollene på nettet, og Xbox Live er i en egen klasse sammenliknet med de to andre.

Lenke til kommentar
Å sammenligne utvalget av online-spill til GameCube med utvalget til Xbox er temmelig håpløst. Offisielt er det ett (1) online-spill til GameCube ute på markedet i dag, og det må du betale en månedlig avgift til SEGA for å spille. Det finnes andre spill du kan få til å funke online vha en PC, men jeg kan ikke akkurat se at det er verdt det. Xbox Live tilbudet til Microsoft er temmelig suverent, hverken Sony eller Nintendo er i nærheten av å matche den tjenesten Microsoft tilbyr, spør du meg. Jeg har hatt alle tre konsollene på nettet, og Xbox Live er i en egen klasse sammenliknet med de to andre.

X-Box Live er særlig bra fordi at hvis man vil spille visse spil(PSO og et par andre) så må man betale TO måbedlige summer. :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...