Delvis Skrevet 29. april 2022 Del Skrevet 29. april 2022 Er vel flere som har fått varselet om dette: "30. mai kan du miste tilgangen til apper som bruker mindre sikker påloggingsteknologi " Har fått mail om begge mine kontoer i dag. Men det jeg ikke finner ut, er om Thunderbird er blant de epost-klienten som vil miste tilgang eller hvor noe eventuelt må/kan gjøres? Lenke til kommentar
cacb Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 Dersom en tjeneste er gratis, er det du som er produktet. Bedre å kutte ut Google og heller betale for en epost-tjeneste. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 Det skal la seg gjøre å sette opp Gmail i Thunderbird på en sikrere måte. https://support.google.com/mail/thread/155528961/is-an-updated-thunderbird-considered-a-less-secure-app-in-respect-to-accessing-gmail?hl=en 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2022 Takk Håvard 🙂 ------- cacb skrev (3 timer siden): Dersom en tjeneste er gratis, er det du som er produktet. Bedre å kutte ut Google og heller betale for en epost-tjeneste. Unnskyld meg, men den type svar forstår jeg meg aldri helt på. Skader det å spørre liksom, for det om noe er gratis? Er det ikke sånt vi har forum som dette til? ( trodde jeg.. 😏) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 OAuth2 var allerede i bruk hos meg som default, ikke sikkert du trenger å gjøre noe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå