Emsal Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 Bestilte TV fra netonnet, med «best transport» som frakt alternativ. Ikke mottatt noe leveringsbekreftelese selv om det stod den skulle komme i dag mellom 17 og 21. litt kjipt, hadde håpt å få kost meg med ny tv. Har i ettertid sett de har veldig mange negative anmeldelser og virker som de kun leverer i Oslo område. Spent på om de i det hele tatt kan levere til Kristiansand? Fikk det hvert fall opp som alternativ da jeg bestilte. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 Store ting skal være en god del billigere før jeg handler de på nett. Så jeg har kun erfarfaring fra mindre ting fra Netonnet, og jeg velger alltid gratis frakt, som oftest tar det 1 dag lengre tid. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 30. april 2022 Forfatter Del Skrevet 30. april 2022 Fikk bekreftet at de ikke leverte til Kristiansand av kundeservice og at de kom til å endre til PostNord. Får håpe det ikke blir noe mer komplikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå