Gulrotsaft Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg trenger en trenings / hverdagsklokke med mulighet for å spille av musikk uten å ha telefonen i nærheten. Har bare en treningsbukse med glidelås på lommene så tenkte å anskaffe en klokke så jeg kan legge igjen telefonen hjemme når jeg stikker på gymmen. Har ingen klokke per nå så den blir hverdagsklokke også så semi-lang batteritid hadde vært kjekt. Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
K N Skrevet 28. april 2022 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg har ikke gjort noen enorm research på andre modleler. Men på min Garmin 6 pro så kobler jeg headset opp på klokka, og spiller av Spotify i offline modus. Veldig kjekt når man skal på løpetur! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. april 2022 Del Skrevet 29. april 2022 Sjekk om Garmin Venu dekker dine behov. Støtter bl.a. Spotify. Den har touchskjerm, og er mer egnet som smartklokke/hverdagskjoler enn de rene treningsklokkene. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. april 2022 Forfatter Del Skrevet 30. april 2022 Takk for svar. Gikk for en 245 music da selger var veldig bestemt på at det var det beste valget. Det var den klokka som så best ut til rundt 2000 penger så slo til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå