Troy Henrik Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg vil gjerne ha annbefalt et vannkjølings sett (helst med hurtig tilkoblinger) (water chill koster 2000kr, ja det veit jeg, men radiator vifta er et ******* bråk) stille helst ikke over 30db på radiator vifta har søkt men søke funskjonen er nede mvh troy Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg vil gjerne ha annbefalt et vannkjølings sett (helst med hurtig tilkoblinger) (water chill koster 2000kr, ja det veit jeg, men radiator vifta er et ******* bråk) stille helst ikke over 30db på radiator vifta har søkt men søke funskjonen er nede mvh troy Kan jo bare bruke spenningsregulator eller viftestyring på waterchill settet, Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvorfor hurtigkoblinger? Det er akkurat det samme om du trer slangen på en kobling eller om du stikker den ned i en kobling.. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 never mind kjøper meg Water chill fra Komplett med VGA/CPU/NB blokker til 2270kr på 3dfx cool koster det samme 2500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå