Nukleosid Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Mannen med ljåen skrev (3 minutter siden): Ah, jeg snakker visst med to forskjellige personer. Det stemmer. Jeg er ikke TS, men jeg fortalte bare om min erfaring om hva som kan skje i et tilfelle som TS nå kan oppleve 🙂 I mitt tilfelle ble boten skrevet ut av et parkeringsselskap. Husker ikke hva de heter, men det er ikke et ukjent firma så de er vel så seriøse som parkeringsselskaper kan bli. Med andre ord, ikke veldig seriøse. Lenke til kommentar
Gjest dde5d...a0a Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Nå er det satt opp skilt om sykkel og gangvei ute i gaten hvor biler har blitt parkert. Når jeg sjekker på nett er skiltet satt opp feil ift hvor sykkel og gangsti starter. Hvor og hvordan klager en på dette for å få det flyttet? Anonymous poster hash: dde5d...a0a Lenke til kommentar
Gjest e673c...6bd Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Gjest dde5d...a0a skrev (5 timer siden): Nå er det satt opp skilt om sykkel og gangvei ute i gaten hvor biler har blitt parkert. Når jeg sjekker på nett er skiltet satt opp feil ift hvor sykkel og gangsti starter. Hvor og hvordan klager en på dette for å få det flyttet? Anonymous poster hash: dde5d...a0a Til rette vedkommende. Anonymous poster hash: e673c...6bd Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 Gjest dde5d...a0a skrev (På 17.9.2022 den 18.28): Nå er det satt opp skilt om sykkel og gangvei ute i gaten hvor biler har blitt parkert. Når jeg sjekker på nett er skiltet satt opp feil ift hvor sykkel og gangsti starter. Hvor og hvordan klager en på dette for å få det flyttet? Anonymous poster hash: dde5d...a0a Om eg forstår deg rett så er det i den kommunale gata at gsteparkeringa har blitt bytta ut gang/sykkelveg? I så tilfelle er det kommunen som er rette klageinnstans, enten direkte til vegavdelinga eller enklast sendt direkte til postmottaket. Klage kan du formulere som ein enkel epost der du beskriver kvar og kva det gjeld, eventuelle spørsmål du har, og eventuelle forslag som du har. Dersom det berre er snakk om å justere skiltinga så burde det være ein enkel prosess. Lenke til kommentar
Gjest dde5d...a0a Skrevet 19. september 2022 Del Skrevet 19. september 2022 The Avatar skrev (44 minutter siden): Om eg forstår deg rett så er det i den kommunale gata at gsteparkeringa har blitt bytta ut gang/sykkelveg? I så tilfelle er det kommunen som er rette klageinnstans, enten direkte til vegavdelinga eller enklast sendt direkte til postmottaket. Klage kan du formulere som ein enkel epost der du beskriver kvar og kva det gjeld, eventuelle spørsmål du har, og eventuelle forslag som du har. Dersom det berre er snakk om å justere skiltinga så burde det være ein enkel prosess. Takk for god tilbakemelding! Stemmer på en prikk. Har sendt til kommunen, takk! Anonymous poster hash: dde5d...a0a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå