1234567890qwertyuio Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg får et AOpen HQ08 på mandag og jeg synes at den fronten ser stygg ut. Er det vanskelig å lage ei plate til å ha i fronten? Hva metalli burde den hvert i? Og hvor mye koster det og hvor får jeg kjøpt noe slikt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 døøø, den fronten er da ganske så soet den? (jeg har den) men hva med å bare lage et hull til vifte\vifter i front eller noe, men hvis du skal "lage" en helt ny front, kanskje du skulle brukt tre eller aluminium... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Tre... hmmm "tenke på" Hvor mye koster et 198mm(W)x590mm(H) bord/planke/plate eller hva det heter? Er det DYRT, dyrt eller grei pris på noe slik? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Sånn gjorde jeg med fronten.... Og skjærte ut stort hull bak til raddis... Solid og moddevennlig kabinett Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Sånn gjorde jeg med fronten.... Og skjærte ut stort hull bak til raddis... Solid og moddevennlig kabinett Får jo se hva jeg gjør, men en annen farge skal den få. Jeg trenger ikke å hive hele fronten, bare lage en ny og se om den blir noe bra. Har 4 vifter som skal smeles inn (PANG POFF), og da kan man jo ikke ha alle til å buse på hele tida. Edit: trenger ikke quote bilde Endret 11. januar 2004 av Carrox Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg har lakket det mørk blå, og skjært ut 120mm i front, skal få inn gull pyntelister snart... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 dæggærn hvor du er effektiv da, Carrox nye prosjekter hele tida! åssen gikk det med det gamle kabinettet du fikk? har du noen bilder? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) dæggærn hvor du er effektiv da, Carrox nye prosjekter hele tida! åssen gikk det med det gamle kabinettet du fikk? har du noen bilder? Det gikk litt i glemme boka når jeg bestilte nytt kabinett, har tenkt siden onsdag når jeg bestilte hva jeg skulle gjøre med det nye. (Pakken tok tid fordi de ikke hadde en av de tinga jeg bestilte) Edit: Lese først skrive etter på Edit2: kom på at jeg hadde lakka fronten svart. kanskje jeg slenger opp et bilde. Endret 11. januar 2004 av Carrox Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Det nye kabinette skal hentes når jeg får tak i han der duden som har resten av pengene. Da der det fram med dremelen og pussemakin og det betyr PARTY for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå