Myetanker Skrevet 9. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2022 Baranladion skrev (1 time siden): Hvis du skal være helt ærlig med deg selv, hva er det du trenger, for å kunne stole på denne dama nå, og i overskuelig fremtid? Oj.. Det som kunne vært da, er at hun for min skyld kutter han helt ut, Men det vet jeg hun aldri kommer til å gjøre, Derfor er vel valget ganske enkelt, Her er det jeg som må gå. Synd vi har planlagt en roadtrip meg og hun til sommeren, som vi begge gleder oss kjempemye til. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. mai 2022 Del Skrevet 9. mai 2022 Myetanker skrev (8 minutter siden): Oj.. Det som kunne vært da, er at hun for min skyld kutter han helt ut, Men det vet jeg hun aldri kommer til å gjøre, Derfor er vel valget ganske enkelt, Her er det jeg som må gå. Synd vi har planlagt en roadtrip meg og hun til sommeren, som vi begge gleder oss kjempemye til. Skjønner. For din egen mentale helses skyld, så vil jeg si meg enig i at det nok er det riktige å gjøre. Det kan også tenkes, at du fremdeles hadde hatt trust issues, dersom hun faktisk hadde gått med på ditt krav. Når man først har fått et tillitsbrudd, eller har hatt troverdige tanker om at noe skjer, så vil den tilliten alltid være veldig vanskelig å bygge opp igjen, og det er ikke noe særlig å være i et slikt forhold, dersom man ikke helt føler at du kan stole på den andre parten. Det er også en helt fair slutning å trekke, både for deg og henne, at dette er uhåndterlig for deg. Lenke til kommentar
Myetanker Skrevet 10. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2022 Da ble det bråk i gjen. Hun har tydlighvis gått gjennom instagram kontoen min. På noen inlegg får hun ikke lest kommentarer. Og nå anklager hun meg for å holde ting skjult for henne. At jeg har slettet noe. Gjort slik at hun ikke kan se kommentaren. Men hun tar så grundig feil. Har ikke slettet eller skjult noe for henne. Jeg sa det er sikkert en logisk grunn til det. For jeg har ikke sletta noe. Eller noen. Er det så enkelt at si vedkommene som har kommentert et bildet.. har privat konto. Da er det vel ikke sikkert at hun får lest kommentaren før hun følger vedkommene? Lenke til kommentar
Nokia1803 Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 Myetanker skrev (3 timer siden): Da ble det bråk i gjen. Hun har tydlighvis gått gjennom instagram kontoen min. På noen inlegg får hun ikke lest kommentarer. Og nå anklager hun meg for å holde ting skjult for henne. At jeg har slettet noe. Gjort slik at hun ikke kan se kommentaren. Men hun tar så grundig feil. Har ikke slettet eller skjult noe for henne. Jeg sa det er sikkert en logisk grunn til det. For jeg har ikke sletta noe. Eller noen. Er det så enkelt at si vedkommene som har kommentert et bildet.. har privat konto. Da er det vel ikke sikkert at hun får lest kommentaren før hun følger vedkommene? Ja hun var rett person til å kritisere. Benyttet du ikke sjansen nå og sa meninga de om henne og han der duden?? Du har virkelig rota deg inn i et trekant drama Lenke til kommentar
Woff Skrevet 10. mai 2022 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Nokia1803 skrev (7 timer siden): Ja hun var rett person til å kritisere. Benyttet du ikke sjansen nå og sa meninga de om henne og han der duden?? Du har virkelig rota deg inn i et trekant drama Trekantdrama ja.. hvor Myetanker er den tapende part her. Vær snill og fornuftig med deg selv og GI DEG NÅ! Endret 10. mai 2022 av Woff 1 Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 27. mai 2022 Del Skrevet 27. mai 2022 Beklager å blåse nytt liv i tråden her, men... Tenkte det kunne være interessant å henvise til denne kronikken fra i går. Punktene som beskrives passer vel ganske greit med mye av det du opplever? (Bare bytt ut «eksen» med angivelig «god venn».) 1 Lenke til kommentar
Helt tilfeldig Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 Det er garantert at hun er utro mot deg. Ta igjenn! Flørt med en ny jente og lev livet. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Myetanker Skrevet 24. juni 2022 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2022 ..Da er det slutt mellom henne og meg. Noe spesiell avslutning. Driver å pusser opp huset mitt. Og noen ganger så kan jeg ikke komme meg fra i helgene, da jeg må gjøre en del ting som skal være klare til graveren kommer. Så mye å gjøre, og man kan bare ikke gå fra alt, pga hun sier det. Men hun gav meg et valg, enten så kommer du, eller så har du gjort det slutt, Prøvde forklare at folk venta på meg, og ting måtte bli ferdig den og den helgen. Selv om jeg har sagt at jeg skal være hos henne i helgene, men noen ganger kommer man bare ikke i fra, og ting kan komme i veien. Dette skjønne ikke hun, og hun sier jeg bryter løftene mine om igjen og om igjen.. Jeg synes det blir helt feil og sette dette opp mot hverandre. Hun har ikke forståelse for at ting kan komme i veien, selv om man har sagt at man skal komme. Derfor så mener hun jeg nå har gjort det slutt, Så hun har slettet meg på alle sosiale medier ÆOg hun sa vi aldri kommer til å sees igjen. Uansett så var ikke dette noe sundt forhold det siste halve året. Mye tanker, klump i magen og dårlig med søvn. Så det gikk som det måtte gå, men med litt uventet avslutning. Kan jo også nevne at neste gan amerikaneren skulle komme, så gidder ikke jeg å bli nekta å komme. Så jeg kommer sa jeg, og da nevne hun at, ja da kan han kanskje plutselig gå fysisk til verks mot meg, om jeg var der. Så mye hat har han mot meg, Pga en hendelse mellom meg og henne rundt juletider. Og selvsagt har han kun hørt hennes versjon. Så her føler jeg rett og slett at jeg ble truet med bank om jeg dukket opp. Da lurer jeg litt på om kanskje det er derfor hun ikke ville lenger med meg, nettopp for å unngå at jeg kon dit neste gang han var der. Men da har hun iallfall fått vilja si da.. Jeg tror egentlig hun allerede hadde bestemt seg, med at hun ikke ville være sammen med meg lenger, Men hun ville hele tiden at jeg skulle være den som skulle gjøre det slutt, for for en liten stund siden, tok hun bort fra face, at hun var i et forhold. akkurat det er jo merkelig. Og hun har aldrig heller skrevet at det er meg hun er sammen med. Kun at hun er i et forhold. Prøvde å legge til i statusen min at jeg var i et forhold til henne ved navn, og da er det jo slik at hun må godkjenne taggen, men det skjedde aldri, aalt hun sa til sitt forsvar , var at hun ikke fikk det til Det gikk ikke an å forandre hennes "Forhold" til att hun var sammen med meg(navn).. Mye røde flagg hele veien .. Jeg skulle har skjønt dette mye tidligere. Da er ignunn denne tråden ferdig. Takker for følge og alle fine svar og gode råd. det setter jeg virkelig stor pris på. Og har hjulpet meg en del med tanker, om det er jeg som er helt ute. eller om vi faktisk tenker så veldig forskjellig. Og oppfatter ting veldig forskjellig. Til slutt, hvordan sletter man denne tråden ? 5 5 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 Hennes tap 😊 Admin kan sikkert slette tråden, men vil nå anbefale at den blir værende. Kanskje historien din redder noen andre fra noe liknende. 2 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 TS har villet avslutte tråden, så da låses den. -Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg