Frode789 Skrevet lørdag kl 22:29 Del Skrevet lørdag kl 22:29 DJViking skrev (På 21.2.2025 den 10.00): I mellomtiden bruker jeg lite tid på X, og er heller på Bluesky. Ja wokesky er i farta for tiden! Se bare på den kraftige nedgangen siste tiden! Wops, jeg mener, "twitter holder på å dø". Stemmer, sånn var agendaen. Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Jeg leser i avisa at rettskaffne mennesker nå maler hakekors og vandaliserer Teslaer. Historien gjentar seg selv. Propaganda påvirker bare de andre. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden 2 hours ago, Gammel Gubbe said: Jeg leser i avisa at rettskaffne mennesker nå maler hakekors og vandaliserer Teslaer. Støtter man Muskegutten synes man vel dette ser bra ut. 2 Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden 12 hours ago, Frode789 said: Ja wokesky er i farta for tiden! Se bare på den kraftige nedgangen siste tiden! Wops, jeg mener, "twitter holder på å dø". Stemmer, sånn var agendaen. Du er klar over at primærdomenet til Bluesky er bsky.app, ikkje bluesky.com? Og 300k besøk er så lavt at det umulig kan vere korrekt. I tillegg er jo slike tredjepartstenester ikkje veldig nøyaktige. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå