uname -i Skrevet 11 timer siden Rapporter Del Skrevet 11 timer siden I april så var det samme tallet 150 millioner så nesten en dobling på et halvt år. Helt ekstremt. Elon Musk er vanskelig å slå. Jeg tror ikke noen hadde klart å kjøre Twitter mer i grøfta om de hadde prøvd. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden uname -i skrev (7 timer siden): I april så var det samme tallet 150 millioner så nesten en dobling på et halvt år. Helt ekstremt. Elon Musk er vanskelig å slå. Jeg tror ikke noen hadde klart å kjøre Twitter mer i grøfta om de hadde prøvd. Threads har dessverre ansatt en Trump-tulling (i det minste en som jobbet med Project 2025), og det virker som modereringen der går i feil retning. Mange kontoer som ikke er høyrevridde opplever å bli utestengt uten grunn. Ser at kontoer som støtter Ukraina er veldig utsatt. Zuckerberg har også hatt private samtaler med Trump, og har uttalt at han "blir mer og mer 'Libertarian'". Men jeg skjønner at mange ønsker et alternativ til Elon Musks Twitter, og da har man ikke så mange andre reelle muligheter. Threads er kanskje det mindre ondet nå, men det virker like fullt som det går i feil retning der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå