Gå til innhold

Elon Musk kjøper Twitter for 44 milliardar dollar


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

uname -i skrev (På 6.10.2024 den 12.08):

Igjen så setter du likhetstegn mellom det Musk gjorde og det Unsworth gjorde.

Jeg tror ditt iherdige forsvar av Musk i denne saker er at du tilbake i 2018 var svoren Musk-fan og senere ikke klarer å innrømme at du ble lurt trill rundt. Mange som sliter med det for tiden så du er ikke alene.

Nei, jeg påpeker at begge parter er søppel.

Jeg ser også at du liker personangrep.

I tillegg er innleggene dine svært ensidige, mens jeg kan både kritisere eller forsvare Musk alt etter hva det er snakk om. Jeg mener nemlig at fakta betyr noe.

Endret av Markiii
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Espen Hugaas Andersen skrev (På 3.10.2024 den 7:33 PM):

Musk donerer mange ganger mer penger til Trump enn det er noen risiko for at han ville måtte betale i bøter til SEC, så kanskje årsaken til donasjonene ikke er den du tror.

Her har man Elon Musk med sin kompis Tucker Carlson hvor de spøker om at Musk havner i fengsel om Harris vinner valget.

Du får bare fortsette med den private teorien din om at Musk gir milliarder av sine egne penger(og mange ganger det i tapt salg for Tesla) til Trump-kampanjen uten å forvente noen gjentjeneste av materiell verdi.

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Markiii skrev (14 timer siden):

Nei, jeg påpeker at begge parter er søppel.

Den ene parten hadde en kritisk rolle og mye av æren for at fotballaget ble reddet ut i live. Den andre parten gjorde sitt beste for å flytte fokus på seg selv og sin ubrukelige blikkerslagerkreasjon av en ubåt satt sammen på en helg.

Jeg tror de fleste utenfor Musk-kulten vil være enig i at din beskrivelse mangler noen nyanser.

 

Markiii skrev (14 timer siden):

Jeg ser også at du liker personangrep.

Det er mer en observasjon. Av ex-Musk-fans så har man de med såpass selvinnsikt at de erkjenner at de ble lurt og som én skrev, skammer seg. Så har man de som tviholder på en teori om at Elon Musk var en helt annen person tidligere da de var fans, men nå liker de ham ikke pga Trump etc. Spoiler alert: Han var den samme møkkamannen for 10 år siden for de som gadd å se forbi den myten han febrilsk prøvde å skape om seg selv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (1 time siden):

Spøken er vel at demokratene er onde folk som kaster folk i fengsel uten grunn. Og at han vet at han har skapt fiender blant demokratene ved å gi sin støtte til Trump.

Her sitter Tucker og Musk og spekulerer på om det er noe vits i å myrde Kamala Harris og Joe Biden. For noen tøysekopper.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
uname -i skrev (20 timer siden):

Den ene parten hadde en kritisk rolle og mye av æren for at fotballaget ble reddet ut i live. Den andre parten gjorde sitt beste for å flytte fokus på seg selv og sin ubrukelige blikkerslagerkreasjon av en ubåt satt sammen på en helg.

Jeg tror de fleste utenfor Musk-kulten vil være enig i at din beskrivelse mangler noen nyanser.

Nei, et viktig poeng her er at de som faktisk gjennomført redningsaksjonen ba Musk lage u-båten. Han ble spurt om å bidra, og svarte ja.

Sitat

Det er mer en observasjon. Av ex-Musk-fans så har man de med såpass selvinnsikt at de erkjenner at de ble lurt og som én skrev, skammer seg. Så har man de som tviholder på en teori om at Elon Musk var en helt annen person tidligere da de var fans, men nå liker de ham ikke pga Trump etc. Spoiler alert: Han var den samme møkkamannen for 10 år siden for de som gadd å se forbi den myten han febrilsk prøvde å skape om seg selv.

Atferden hans har endret seg. Personangrepene dine endrer ikke fakta. Hva med å holde deg til saken fremfor å hele tiden angripe andre fordi de ikke mener det samme som deg?

Endret av Markiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når mennesker viser deg hvem de er; tro på dem.

Musk (og Trump) har vist oss hvem de er.

Jeg finner det ganske åpenbart at de som fremdeles støtter Trump har ikke rent mel i posen. De antar at han er transeksjonell og at de når de støtter ham så får de noe (ulovlig) tilbake (pardonmania ala det Trump gjorde rett før han ble avsatt (for nei han gav ikke fra seg makten, han ble avsatt iht lovverket).

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
20 hours ago, minim said:

Spekulerer de? Han slår fast at det er "pointless"?

Omtrent like pointless som at noen forsøkte å ta livet av Chump.

Republikanerene har skutt seg selv i hodet med å velge Chump som sin kandidat. At Musk nå prøver å spille på at grunnen til at han vil få trøbbel med loven er at han støttet Trump endrer ikke faktum i eventuelle saker mot ham. Men han kan forsøke å spille det samme idiotiske politisk warfare spillet som Chump har forsøkt. Jeg er dog noe skeptisk til hans "smarthet" i det though. Og regner med at han fikk seg en aldri så liten kalddusj når høyesterett nå avviste hans forsøk på å blokkere utlevering av Trumps twitter til Jack Smith. Eller for å være mer nøyaktig; forsøket på å endre det ellerede utleverte materialet for å sørge for at det ikke kan brukes av Jack Smith. Smith har allerede disse data, og det utgjør nok en stor del av den digitale fremstillingen av Trump`s handlinger i forkant, under og etter 6 januar (frem til han ble stengt ut av twitter). Husk at dette også er Trump sine private meldinger. Edit: Blir artig å lese hva Chump sa til kongressmedlemmene før under og etter den 6 jan.

Edit2: uansett er Chump sine tekstmeldinger allerede en del av rapporten, så twitter meldingene blir egentlig bare smør på flesk i så måte. Men når mannen er så dum at han tror han kan begå ett statskupp helt åpent foran hele verden og er så sprø i hodet at han tror han kan stille til valg igjen....

Men så er det disse guppyene som utgjør den amerikanske befolkningen da. Divided states og Guppies...

Endret av AveMORphine
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Markiii skrev (5 timer siden):

Nei, et viktig poeng her er at de som faktisk gjennomført redningsaksjonen ba Musk lage u-båten. Han ble spurt om å bidra, og svarte ja.

Din fremstilling er 100% forenlig med min påstand om at din eneste kilde på den tiden var Musk-kultens ekkokamre.

De var midt i redningsaksjonen og flere av guttene var reddet ut i live når Musk kom trekkende med ubåten sin, en ubåt som ble utviklet, konstruert og testet i en av de ansattes svømmebasseng, alt på én dag! Kan det bli mer useriøst? Hvorfor skulle redningsteamet be om noe sånt når de allerede var godt i gang med å redde ut guttene med den metoden Unsworth foreslo? Redningsteamets leder, Rick Stanton, mente ubåten var ubrukelig, men i stedetfor å skrive det så rådet teamet ham til å jatte med og han skrev tilbake at Musk kunne fortsette prosjektet sitt. Noe han gjorde lurt i så ikke han også ble et mål for Musk og pedofilibeskyldningene hans. Det er noe helt annet enn din usanne fremstilling om at redningsteamet kontaktet Musk for å få hjelp, tvert i mot så gjorde de sitt beste for holde galskapen til Musk på en armlengdes avstand.

Rick Stanton sa senere at Musks inntreden var "showboating" som forstyrret redningsarbeidet og beslagla verdifulle ressurser.  Han var også sterkt kritisk til forsøkene på å nedvurdere Unsworths rolle i redningsaksjonen(du vet, det du konstant driver med).

 

Markiii skrev (5 timer siden):

Atferden hans har endret seg. Personangrepene dine endrer ikke fakta. Hva med å holde deg til saken fremfor å hele tiden angripe andre fordi de ikke mener det samme som deg?

Musk er akkurat den samme personen, med den forskjell at for noen år siden så var han koherent nok og hadde mental stamina nok til å gidde å bløffe på seg et image, en bløff som du og andre gikk på. Det er ikke bare i denne saken hvor din argumentasjon stammer fra det lystløgneren Elon Musk har sagt. Men i stedet for å innrømme at du tok feil den gangen så velger du å stå i spagaten og tviholde på en teori om at det er to forskjellige versjoner av Musk ute og går.

Endret av uname -i
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
uname -i skrev (På 9.10.2024 den 1:05 PM):

Din fremstilling er 100% forenlig med min påstand om at din eneste kilde på den tiden var Musk-kultens ekkokamre.

De var midt i redningsaksjonen og flere av guttene var reddet ut i live når Musk kom trekkende med ubåten sin, en ubåt som ble utviklet, konstruert og testet i en av de ansattes svømmebasseng, alt på én dag! Kan det bli mer useriøst? Hvorfor skulle redningsteamet be om noe sånt når de allerede var godt i gang med å redde ut guttene med den metoden Unsworth foreslo? Redningsteamets leder, Rick Stanton, mente ubåten var ubrukelig, men i stedetfor å skrive det så rådet teamet ham til å jatte med og han skrev tilbake at Musk kunne fortsette prosjektet sitt. Noe han gjorde lurt i så ikke han også ble et mål for Musk og pedofilibeskyldningene hans. Det er noe helt annet enn din usanne fremstilling om at redningsteamet kontaktet Musk for å få hjelp, tvert i mot så gjorde de sitt beste for holde galskapen til Musk på en armlengdes avstand.

Rick Stanton sa senere at Musks inntreden var "showboating" som forstyrret redningsarbeidet og beslagla verdifulle ressurser.  Han var også sterkt kritisk til forsøkene på å nedvurdere Unsworths rolle i redningsaksjonen(du vet, det du konstant driver med).

 

Musk er akkurat den samme personen, med den forskjell at for noen år siden så var han koherent nok og hadde mental stamina nok til å gidde å bløffe på seg et image, en bløff som du og andre gikk på. Det er ikke bare i denne saken hvor din argumentasjon stammer fra det lystløgneren Elon Musk har sagt. Men i stedet for å innrømme at du tok feil den gangen så velger du å stå i spagaten og tviholde på en teori om at det er to forskjellige versjoner av Musk ute og går.

Vi har blant annet sett e-poster fra redningslederen, og det fremkom også informasjon om hendelsen under rettssaken mot Musk. Han ble bedt om å lage u-båten, og fulgte denne oppfordringen.

Det at du må ty til personangrep tyder på at du har lite å komme med.

Du velger å fokusere på personangrep mot andre i tråden fremfor å for eksempel snakke om hvordan det nylig fremkom at Musk koordinerte med Trump-kampanjen om å sensurere avsløringene om Vance på Twitter, nøyaktig det Musk anklaget Twitter for å ha gjort med Hunter Bidens laptop. Det sier kanskje sitt om prioriteringene dine.

Endret av Markiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Markiii skrev (1 time siden):

Du velger å fokusere på personangrep mot andre i tråden fremfor å for eksempel snakke om hvordan det nylig fremkom at Musk koordinerte med Trump-kampanjen om å sensurere avsløringene om Vance på Twitter, nøyaktig det Musk anklaget Twitter for å ha gjort med Hunter Bidens laptop. Det sier kanskje sitt om prioriteringene dine.

Du finner på ting. Hvem som helst kan se at jeg har drøssevis med innlegg hvor jeg kritiserer Dork Maga sin støtte til Trump og alt-right.

Akkurat nå driver han og aktivt saboterer redningsarbeidet etter Milton/Helene ved å spre konspirasjonsteorier. Déjà vu.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...