jallajall Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Hvilken konspirasjonsteori var det Musk spredte? 4 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 jallajall skrev (32 minutter siden): Hvilken konspirasjonsteori var det Musk spredte? Jeg ser i krystallkulen og der finner jeg 500 innlegg hvor det kveruleres på definisjonen av "konspirasjonsteori" og "spre". 5 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Hvilken har han ikke spredt? Kortere svar. 5 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 7 minutes ago, uname -i said: Jeg ser i krystallkulen og der finner jeg 500 innlegg hvor det kveruleres på definisjonen av "konspirasjonsteori" og "spre". Nei, definisjonen av "konspirasjonsteori" er ganske grei. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 jallajall skrev (3 minutter siden): Nei, definisjonen av "konspirasjonsteori" er ganske grei. Spiller ingen rolle. Det blir 500 innlegg hvor du kommer til å protestere på hva det vil si å "spre" og om noe faller inn under definisjonen "konspirasjonsteori" til det punkt at ordene mister sin betydning. 6 Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 24 minutes ago, uname -i said: til det punkt at ordene mister sin betydning Too late Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 jallajall skrev (46 minutter siden): Too late Avslørt 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 28. januar 2023 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Dette er ikke bra. Det bør være regelbrudd som fører til suspensjoner, ikke hva CEO-en i Twitter personlig misliker. Endret 28. januar 2023 av Snikpellik 8 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg The Very End Skrevet 28. januar 2023 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2023 (endret) Det er fint å se at folk endelig begynner å se gjennom løgnene fra ytringsfrihet«Absoluttisten» Elon. Realiteten er at så lenge du er konspi-nisse / troll / bot / fremmed stat med mål om å destabilisere, og sprer ting som ikke personlig fornærmer Musk - da er det fritt frem, men nåde deg om du pirker litt i nevnte aktør, da tar han det personlig. Jeg vet ikke hva som kan gjøres for at man ivaretar ytringfriheten og på samme tid sørger for at det er reelle menneskelige samtaler (ikke bots, betalte aktører, fremmede stater osv. som setter ordskifte), men at Elon ikke er rett person til å finne veien er jeg overbevist om. Endret 28. januar 2023 av The Very End 9 3 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Snikpellik skrev (På 27.1.2023 den 19.37): Lurer på om Elon Musk kommer med en unnskyldning, men tviler. Han og de andre som spredte konspirasjonsteorier, homohat, løgner og gjorde narr av dette grusomme angrepet bør i hvert fall skamme seg. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) Bedre enn ingenting! Selv om han indikerer ganske tydelig der at han ikke egentlig beklager, ut fra hva han svarer på og skriver «nonetheless». Ikke sier han hvem han beklager til eller for hva heller. Skulle kunne vært mulig å gjøre én ting normalt i hvert fall… Får håpe han har beklaget ordentlig til familien, ikke bare på halvveis under en forstyrra dame sin tweet. Endret 29. januar 2023 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. januar 2023 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) 7 hours ago, Snikpellik said: Bedre enn ingenting! Selv om han indikerer ganske tydelig der at han ikke egentlig beklager, ut fra hva han svarer på og skriver «nonetheless». Ikke sier han hvem han beklager til eller for hva heller. Skulle kunne vært mulig å gjøre én ting normalt i hvert fall… Får håpe han har beklaget ordentlig til familien, ikke bare på halvveis under en forstyrra dame sin tweet. Enig, det er bedre enn ingenting, men det er absolutt minste mulige innsats her. Om man ønsker å tolke meldingen, selv om jeg vet folk blir ca 11 i dritsur-richert skalaen når man tolker, han sier jo indirekte seg enig i idiot karakteristikken av de på venstre siden fremfor å bare unnskylde løgnene han spredte. Endret 29. januar 2023 av The Very End Fjernet noe irrelevant innhold på slutten 4 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 30. januar 2023 Del Skrevet 30. januar 2023 Snikpellik skrev (På 28.1.2023 den 13.38): Dette er ikke bra. Det bør være regelbrudd som fører til suspensjoner, ikke hva CEO-en i Twitter personlig misliker. Regelbruddet var oppfordring til drap og vold fra vedkommende som ble utestengt, det handlet altså ikke om hvem Musk liker eller ei. 4 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Haha. Republikanerne kjørte en høring om deres innbillte bias i sosiale medier, og det gikk åpenbart ikke deres vei: Fakta kom på bordet, men ikke alternative fakta fra den alternative høyre virkelighet: https://amp.cnn.com/cnn/2023/02/08/media/republicans-hearing-twitter-bias-reliable-sources/index.html 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 (endret) Amerikanere som betaler for Twitter Blue kan nå tweete lange tweets på opptil 4000 tegn. Grensa før var 280. Personlig tror jeg dette er et litt dumt valg. Jeg mener mye av det som gjør Twitter til Twitter er mikroblogg-formatet og at poenget er at det skal være forholdsvis korte innlegg, så man eventuelt kan utdype videre i en tråd. Trodde korte meldinger, altså tweets, var selve greia med Twitter. Lesbarheten på de lange innleggene er heller ikke bra slik de er designet nå. Skulle mye heller ønske de utbedret tråd-funksjonaliteten. Endret 9. februar 2023 av Snikpellik 1 1 Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Alt går sikkert helt fint: https://www.platformer.news/p/elon-musk-fires-a-top-twitter-engineer?utm_medium=email 4 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 10. februar 2023 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) LOL. Ikke rart det går i dass. Endret 10. februar 2023 av uname -i 5 3 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. februar 2023 Del Skrevet 10. februar 2023 Mannen er jo gal! 😢 6 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 10. februar 2023 Del Skrevet 10. februar 2023 qualbeen skrev (13 minutter siden): Mannen er jo gal! 😢 Jeg kan ikke tenke meg en eneste person med høye faglige kvalifikasjoner som gidder å jobbe for Elon Musk. Og av det man kan se så forsvinner de fleste og det han sitter igjen med er folk rett fra skolebenken og andre som ikke har noe reelt valg og hvis fremste kvalifikasjon er å si "Kjempesmart" og klappe høyt hver gang den idioten åpner kjeften. Det er en kultur som til slutt ender i katastrofe. 4 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 10. februar 2023 Del Skrevet 10. februar 2023 4 minutes ago, uname -i said: andre som ikke har noe reelt valg Det er mange utenlandske SW-ingeniører som har oppholdstillatelse i USA basert på at de er ansatt i Twitter. Ikke bare-bare å finne seg en annen jobb da. (Dette gjelder forsåvidt også mange andre selskaper som driver og reduserer arbeidsstokken for tiden.) 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå