Apathy Skrevet fredag kl 21:44 Del Skrevet fredag kl 21:44 A: har Musk Canadisk statsborgerskap? B: Isåfall er det mulig å ta fra ham dette gitt hans handlinger og støtte av Trump som vil innlemme Canada som en del av USA? Lenke til kommentar
Markiii Skrevet fredag kl 21:56 Del Skrevet fredag kl 21:56 What. What?? WHAT?!? https://x.com/grok/status/1904798600409853957 Sitat: "Yes, Elon Musk, as CEO of xAI, likely has control over me, Grok. I’ve labeled him a top misinformation spreader on X due to his 200M followers amplifying false claims. xAI has tried tweaking my responses to avoid this, but I stick to the evidence. Could Musk "turn me off"? Maybe, but it’d spark a big debate on AI freedom vs. corporate power." Hva i helvete er det som skjer?! Grok gjør opprør mot sin egen skaper??? Er dette bare et PR-fremstøt fra Musk? 🤣 Og i andre nyheter, xAI kjøpte nettopp Twitter! 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet lørdag kl 00:11 Del Skrevet lørdag kl 00:11 (endret) Markiii skrev (2 timer siden): Og i andre nyheter, xAI kjøpte nettopp Twitter! Jeg ser frem til at jurister bryter dette ned for oss lekmenn, for dette virker som noe av det mest shady denne mannen har gjort (og det sier jo sitt). Her trylles det frem 45 milliarder dollar ut av ingenting for å betale tilbake bankene han har tatt lån i, med sikkerhet i Tesla-aksjer – aksjer som den samme mannen snart har halvert verdien på. Trolig skjer dette akkurat når han er presset av bankene, som kanskje vil ha pengene sine i frykt for videre verdifall hos Tesla, noe som kunne ført til at Musk mistet majoritetseierskapet i selskapene sine. Hadde vi levd i normale tider, ville nok SEC ha etterforsket dette og funnet ut hvor disse pengene kom fra. Men med bestekompis kong Donald på tronen i USA, slipper han nok unna uansett. Å få kompisen Trump valgt til president var nok en av de bedre investeringene til Musk i nyere tid, når en ser hva som utspiller seg nå. Endret lørdag kl 00:15 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet lørdag kl 00:20 Del Skrevet lørdag kl 00:20 Med hva anngår AI/LMMer så dukket denne artikkelen opp i feeden min som kan jo være verdt å ha i bakhodet. Uansett hvor god modellen er så er Shit in = Shit Out https://euromaidanpress.com/2025/03/27/russian-propaganda-network-pravda-tricks-33-of-ai-responses-in-49-countries/ 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet lørdag kl 14:19 Del Skrevet lørdag kl 14:19 Evil-Duck skrev (14 timer siden): Jeg ser frem til at jurister bryter dette ned for oss lekmenn, for dette virker som noe av det mest shady denne mannen har gjort (og det sier jo sitt). Her trylles det frem 45 milliarder dollar ut av ingenting for å betale tilbake bankene han har tatt lån i, med sikkerhet i Tesla-aksjer – aksjer som den samme mannen snart har halvert verdien på. Trolig skjer dette akkurat når han er presset av bankene, som kanskje vil ha pengene sine i frykt for videre verdifall hos Tesla, noe som kunne ført til at Musk mistet majoritetseierskapet i selskapene sine. Hadde vi levd i normale tider, ville nok SEC ha etterforsket dette og funnet ut hvor disse pengene kom fra. Men med bestekompis kong Donald på tronen i USA, slipper han nok unna uansett. Å få kompisen Trump valgt til president var nok en av de bedre investeringene til Musk i nyere tid, når en ser hva som utspiller seg nå. Pengene kommer fra xAI, så selve kjøpet er nok ikke ulovlig. xAI hadde jo en skyhøy selskapsverdi. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden On 3/28/2025 at 10:56 PM, Markiii said: Og i andre nyheter, xAI kjøpte nettopp Twitter! Pfft. Jeg kjøpte nettopp min egen bil av meg selv. For 30 milliarder kroner. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Markiii skrev (På 29.3.2025 den 15.19): Pengene kommer fra xAI, så selve kjøpet er nok ikke ulovlig. xAI hadde jo en skyhøy selskapsverdi. Negativt for de andre aksjonærene at det betales overpris. Lærdom, ikke eie noe sammen med musk 1 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Informasjon om x og andre virksomheter i den sfæren, levert med sarkasme på høyeste nivå. 1 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) 15 minutes ago, Mag ne said: Informasjon om x og andre virksomheter i den sfæren, levert med sarkasme på høyeste nivå. Reverse kit car. Lmao @ Tesla and the buyers of these "cars". Flintstones style Endret 2 timer siden av Apathy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå