Redaksjonen. Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Denne telefonen kjører flere operativsystemer på en gang Lenke til kommentar
Simon W. Hall Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Det finnes også noen andre alternativer. PinePhone er en av de: https://www.pine64.org/pinephonepro/ Librem5 er en annen: https://puri.sm/products/librem-5/ Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Hmm en tekefon som skal være et flaggskip for produsenten og ikke har 5G i 2022 virker noe snålt spørr du meg. Ja jeg sjekker specs både på linken din og på det chipsetet de refererte til Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 Bjarne Nilsson skrev (1 time siden): Hmm en tekefon som skal være et flaggskip for produsenten og ikke har 5G i 2022 virker noe snålt spørr du meg. Ja jeg sjekker specs både på linken din og på det chipsetet de refererte til Jeg håper at den støtter VoLTE. Lenke til kommentar
Simon W. Hall Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 (endret) 2 hours ago, Bjarne Nilsson said: Hmm en tekefon som skal være et flaggskip for produsenten og ikke har 5G i 2022 virker noe snålt spørr du meg. Ja jeg sjekker specs både på linken din og på det chipsetet de refererte til Ser at du er lettpåvirket av markedsføring. Hva i all verden skal du med 5G på en telefon? Endret 25. april 2022 av Simon W. Hall spelling Lenke til kommentar
Simon W. Hall Skrevet 25. april 2022 Del Skrevet 25. april 2022 43 minutes ago, Bäcker said: Jeg håper at den støtter VoLTE. Ja. MediaTek Helio P23 støtter både VoLTE og ViLTE 1 Lenke til kommentar
H.M Skrevet 26. april 2022 Del Skrevet 26. april 2022 Man blir vel aldri fri fra Gurgle om man ønsker bankID, nettbank og Vipps på mobilen sin, man må vel ha de derre google services. Jeg håper imidlertid at jeg tar feil angående akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå