skroder Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Eller er det noe andeledes med TWINX minne, har lyst på Corsair XMS TWINX PRO3200LL 1024MB "with LED" kan jeg bare bestille to av Corsair XMS PRO3200LL DDR-DIMM 512MB with LED å det blir helt det samme? håper dere skjønner hva jeg mener Endret 11. januar 2004 av skroder Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det blir sannsynlig vis det samme - om du skal kjøre dual channel. Forskjellen er at TWIN brikkene (som er to i EN pakke) er testet på forskjellige systemer og fungerer 99.9999 sikkert i dual channel konfigurasjon. Med to av de andre brikkene, er sannsynligheten for at de funker sammen ikke like stor, men Kingston er vel kvalitetsbrikker, så det er nok ikke noe problem. ...men jeg kan ta feil(?). _ johanf Lenke til kommentar
skroder Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Noen flere som kan hjelpe meg ut på dette spørsmålet? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ja, det skal gå bra. Tror eneste forskjellen på TWINX og vanlig er at TWINX leveres i par... Men er ikke 100% sikker... Lenke til kommentar
skroder Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Takker for svaret men må være 100% sikker her Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 TWINX er mere en pr-jippo enn et kvalitetsstempel, etter min mening. Corsair lager så bra minnebrikker at det ikke er noe problem å bruke to av de du nevnte sist i dual konfigurasjon. Bruk pengene du sparer på noe annet. DrErling Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det blir sannsynlig vis det samme - om du skal kjøre dual channel. Forskjellen er at TWIN brikkene (som er to i EN pakke) er testet på forskjellige systemer og fungerer 99.9999 sikkert i dual channel konfigurasjon. Med to av de andre brikkene, er sannsynligheten for at de funker sammen ikke like stor... johanf nei, den er kanskje 99,8.... Jeg mener (og jeg presiserer "mener") at TWINX er unødvendig, med mindre det ikke har noen som helst betydning for deg å spare mellomlegget mellom "vanlig" pc3200LL og TWINX pc3200LL. DrErling Lenke til kommentar
skroder Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Sparer 1 Krone har lyst på lys på brikkene, kunne ikke finne noen TWINX minne med lys (LED) på komplett.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå