OeO Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hei Lurte på om det var en måte å få listet opp tråder jeg har postet i, _men_ som jeg ikke har lest alle postene i. dvs, en tråd som jeg har postet i, noen andre har postet, og jeg har ikke fått lest det enda. Blir for dumt å bruke mail på alt. Hittil har jeg brukt søkefunksjonen, og søkt på nicket mitt, men da får jeg opp alle tråder. Finnes det en måte? Kan denne bli lagt til? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Du kan gå på Min Assistent og "Mine siste poster" Da ser du posten din og kva tråd den er i og om det er kommet nye poster som du ikkje har lest. Til venstre for trådtopic er den kovolutten som indikerer status på tråden: Åpent emne (nye innlegg) Åpent emne (ingen nye svar) Populært emne (nye svar) Populært emne (ingen nye svar) Avstemning (nye stemmer) Avstemning (ingen nye stemmer) Stengt emne Flyttet emne Endret 11. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) det hjalp litt, men hadde vært greit å fått listet opp alle trådene. lettere å følge med i hvilke tråder ting har skjedd i, hva jeg har gått glipp av osv. den funker jo bare på de 10 siste. hvis jeg bruker ditt triks, kombinert med søkefunksjonen, så blir det bedre, men enda ikke perfekt Endret 11. januar 2004 av boy2star Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Trykker jeg på mine inlegg så kommer det opp en hel haug, bl.a. er det og flere sider jeg kan bla igjennom (kronologisk rekkefølge selvfølgelig - eh, andre vei ) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Skift over til en annen template så vil du få se alle enkelt og grett i hovedmenyen, ser ut til at den ikke ligger ute i IPB templaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå